-
-
gladagrodan.se har jättefina tryck som jag tror man stryker på kläderna =)
-
åååh, vilken söt sköldpadda som hängde där =) tihi
-
ett par sidor bakåt finns det emz =)
-
Oj, din sida ska jag komma ihåg sen när min bebis kommer Idizen. jag e rätt kass på att sy, eller ja, rätt okej på å sy, de e väl snarare tålamodet som tryter =P Dödskalletygerna var ursnygga =)
-
hehehe, hm, jag KAN sticka, men uuuhm. strumpstickor... e det sånna vanliga stickor det eller?? vanliga långa liksom? eller? eller kan man använda sånna också?
-
hm, typiskt, sånna stickor har jag för det första inte, å sen e jag nog inte så haj på å sticka med sånna heller.... men kan iaf sticka jättefina små bebiskoftor med vanliga stickor... man stickar dem i ett stycke typ, så man behöver inte sy ihop nånting mer än sidorna, jättelämpligt. tar dock en evighet för mig å sticka dem hehe, så det får min mormor göra åt mig. ska lägga in kort på dem hon gjort sen. jättefina! =) Ska dit ikväll å fota lite tror jag. hon e så duktig min mormor =)
-
hm, var in å kikade på denna www.sjalbarn.se/sy/isaka.php å de e väl typ en MeiTai va? men ni som sytt MeiTais, hur har ni löst det med spännena? har ni gjort knytband istället på nåt vis eller? spännen e väl rätt dyrt om man inte slaktar nån gammal ryggsäck eller så.... å då e det väl kanske inte det hållbaraste heller.
-
å om man ska knyta banden istället, hur långa behöver dem vara?? antar lite längre på mig också eftersom jag e en liten tjockis oavsett om jag e gravid eller inte =) hehe
-
oki =) ja, kikade på den du gjort i galleriet, såg ju inte ALLT för svårt ut egentligen. kanske skulle sy mig en på prov iaf. =) Blir det inte bra får jag anlita Idizen =)