• Idizen

Pyssla själv till bäbisen?

Annamus:  jag syr upp mei tais på beställning och det är inte alls svårt.. gå in och kolal på min hemsida om du vill ha lite tips och idéer på hur de kan se ut.
    länk till den finns i min presentation.
  • Idizen
    Annamus: Tack. Har skickat ett privat meddelande till dig

Precious Alva: Tusen tack.....

Kaldorei: Ja gör du det.. bara att höra av sig. När e du beräknad till??

Lallan: Jag har bara vadd i hela vägen upp och ut i nackstödet. sätter man axelbanden lite länge upp och tätare så blir det ju mer stöd, men annars är där inte så jättemycket stöd i det. bättre isf att sy dit ett extra stöd.
  • Idizen
    Lallan: Nä jag tycker inte det blir varmare. Har så tunn vadd. från panduro, den tunnaste dom hade... så det är mest för att det ska bli lite stadga.

Annamus: Din man får prova den med 5:åringen på ryggen. jag slängde upp en 4 åring häromdagen och han satt hur bra som helst i den.. bara ett litet tips.
  • Idizen

någon som vet var man kan få tag på såna runda gummiringar som sitter i napphållare??
    Har sytt en napphållare till amadeus men gjorde ringen av gummiband och det blev INET bra....

kram

• Idizen
    Inna H: Tack. då vet jag ungefär var jag ska hitta det eller iaf var jag ska leta =)

Kaldorei: Jag har sytt en sele oxå med spänne men detta räknas inte som Mei Tai. En mei Tai är med knytband. Mina band är ca 2 meter långa. (180-200 ca.) Varierar lite på användaren.

Annamus : Tack för kommentaren
  • Idizen

någon som har bra mönster till barntröjor.. vill sy lite t-tröjor och så men vet inte riktigt hur man ska få dit knappar eller annat i halslinningen.. KRAM

• Idizen

godkväll i stugan.
    Kvällens skörd blev 2 par byxor, ett par till amadeus och ett par som jag ska ge bort i present, kommer tillhörande jacka inom kort oxå.

vad tycks??

Vega_resize.JPG

Amadeusorm_resize.JPG

Har även lagt in bilder under mappen Sytt i galleriet med lite äldre grejor jag sytt...
    KRAM OCH GODNATT

• Idizen

Här kommer kvällens arbete...
    Vad tycks???

Ormtröja_resize.JPG

Ormbyxor A_resize.JPG

Krokodilset_resize.JPG

Krokodilset._resize.JPG

Vilken söt mössa. kanske man ska ge sig på nu till hösten.
    KRAM OCH GODNATT

• Idizen
    Precious Alva: japp exakt. klippte ut en orm från tyget som blev över sen sicksackade jag runt hela.. Idag har han på sig sitt krokodilset. kort kommer snart i galleriet...

KRAM
Svar på tråden Pyssla själv till bäbisen?