Ja Muminlina, jag kan inte hjälpa dig med vadderingen dära ännu, men jag har varit och köpt en massa tyg idag och både fleece och vadd och liggunderlag, second hand och halva priset på sommarrean på Olssons tyger.Så det blir en Mei Tai till, då med vadderat åtminstone i midjebandet och självaste "kroppen". Men jag har inte bestämt vilken vaddering jag ska prova ännu liksom... Men fick tag i ett mörkt vinrött tyg, liknande canvas, i bomull med lite polyester i. Till det hittade jag en vacker stuv med mönster som gick i samma vinröda, som jag ska sy i panelen mitt fram. Men sydde som sagt var byxor till sonen och det ska bli till bäbis med, har köpt lite muddväv i brunt och i grått, och en jeanskjol av tunnare modell för en tia på second hand. Så nån av barnen kan bli stolta ägare till ett par mudd-jeans inom kort. Har dessutom inhandlat en bit blåmönstrat fleecetyg och en vit fleecefilt, så ska prova mig på en sovpåsa med tror jag. Men tordes inte köpa nåon dragkedja innan jag mätt och så...