Vilken piercing är snyggast?
Vad tycker du??
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-23 21:47:56:
Endast i ansiktet tänkte jag på
Vad tycker du??
Nej gör inte det, tycker det är grymt snyggt.
Jag har planerat och pierca näsan sen jag var 7-8år
var några år sedan ha ha.. ska ta tag i det om några veckor tänkte jag ![]()
jag tog mitt första när jag gick i åttan tror jag.... fick egentligen inte...*bus*
Busigt värre
Egentligen hade man väl haft piercingar på det flesta ställena om man bara tagit tag i det.. kanske tur att man segat med det iof. Jag håller mig till tatueringar istället =)
Känns som det kommer vara ett helt jäkla projekt med o pierca sig.. rengöring och så?
Eller är det bara jag som är extremt lat ? ![]()
en näspiercing tycker jag kräver en mycket vacker näsa, därför skaffade jag inte en när jag var yngre eftersom min näsa är pytteliten och lite rund...
Ch Belair skrev 2007-07-23 23:44:20 följande:
Åh, vet inte vad den heter. Men den sitter mellan läppen och hakan liksom. förstår ni?
Näsa är också fint, för det har jag!
Nevada: jo det är klart att det är en del rengöring, men ska man vara fin får man lida pin
Jag är oxå mycket för tatueringar.... kanske därför jag har tagit bort några piercingar, blir lite för mycket annars.
Jag har tagit bort: läppen, ögonbrynet, naveln och bröstvårtan...
vertical earl är ju givetvis det finaste man kan ha.
Älskar min piercing i bröstvårtan :)
Är egentligen inte så nöjd med brösten så jag valde att "pimpa upp" dom lite. ;) Brukar ha ett hängsmycke som glittar lite fint..
Jag tycker att mina 3 i underläppen, kombinerat med den i tungan är riktigt snyggt. Jag passar riktigt bra i dom. Så det så!
Tycker att en VCH-piercing är den snyggaste, rätt diskret oxå ;)
Annat: Inget är speciellt snyggt om det är i ansiktet, däremot det snyggaste är i så fall i öronen om man får räkna med det
men det är ju så olika!! Alla kan vara snygga men det är långt ifrån alla som klär i det..