• Tina426

Vad är ungefär ett normal pris på en charterresa för 2 vuxna?

Hej!

Är ute å letar efter resor och funderar över vad medelpriset ligger på för 1 veckas charter för 2 vuxna
    eller 1 vuxen + 1barn!

Vad har ni betalat och vart reste ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-24 19:17:58:
    Jag formulerar om frågan:
    Hur mycket betalade ni för eran charterresa och vart åkte ni?

• Svar på tråden Vad är ungefär ett normal pris på en charterresa för 2 vuxna?
  • FrökenR

I slutet av aug och början av sept brukar resorna dippa lite i pris för at sedan bli dyrare under hösten igen. Lycka till.

• Tina426

Tack för tipset Fröken R.
    Kanske en dum fråga men är det det bästa å kolla i katalogernas priser, (jag menar det finns inga andra priser förutom sista minuten)
    Ni pratar om bla. restresor hur får man nys om dem?

• cissi77

Martina426

Kolla på fritidsresor och på turkiet/Alanya och hotell cleo tac såg att det fanns resor kvar i sep för 12000 för 2 vuxna+ 2 barn

• FrökenR

Jag kollar aldrig i katalogerna. Både ospecade sista minuten oac specade resor ligger ute på alla resebolags hemsidor. (VING, Fritidsresor, Detur, Apollo m.fl.) Jag brukar kolla på www.resia.se som samlat dessa bolag på sin sida. Kulla under sista minuten eller charter.

• Tina426

jag vet inte.. det måate vara barnvänligt iallafall! Och får inte kosta...!!

• cissi77

Bulgarien är rätt billigt
    HAr ni något max pris?
    Jag hittar flera billiga resor inne på fritidsresors sida de har sensommar rabatt som kanske kan vara något!

• FrökenR

Under 4000:-/vuxen borde ni lätt klara att hitta till Bulgarien, Turkiet, Tunisien eller Grekland. Priserna blir lite billigare om man kan flyga från t.e.x. Sthlm eller Gtb.

• ikii

Jag och min kille hittade en resa till Parga i Grekland 1 vecka för 4000 kr för oss båda! Det var en riktigt lyckad resa och grekland är underbart fint! Det var en sista minuten resa...

• Tina426

mitt maxpris ligger runt 4000-5000kr!

Kollade på fritidresor men kunde inte hitta nå sånna priser! Kanske du kan visa mig?

Svar på tråden Vad är ungefär ett normal pris på en charterresa för 2 vuxna?