• LC Star

Bra dagkräm till ansiktet för blandhy?

Min dagkräm har tagit slut och jag ska köpa en ny. Men jag vet inte vilken. Har inte hittat den rätta dagkrämen som passar min hy. Vill inte att hyn ska se fet eller blank ut efter några timmar. Har blandhy med torra partier och feta T-zoner.

Någon som har något bra tips?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-02 21:18:48:
    Har nu köpt Cliniderm "Pure and clean" från Apoteket. Tycker att den fungerar bra på min blandhy och de feta partierna är rätt dämpade och min övriga hud len och återfuktad.

• Svar på tråden Bra dagkräm till ansiktet för blandhy?
  • Johanninen

Jag använder ACO:s dagkräm för normal/blandhy från apoteket, en liten vit tub, och tycker den är helt suverän! Har provat andra, men går alltid tillbaks till den. Nattkrämen är också super, kan tipsa om att de finns som set i en liten väska ihop med scrubkrämen också nu. Inte speciellt dyra heller, men värda sin vikt i guld om du frågar mig!

• Tina83

jag har precis köpt acos "pure and clean" , rosa förpackning.

rengöringen är i skumform, o krämen är glaspumpflaska, ser lite lyxig ut. kanonbra o luktar gott!

• Bellans mamma

Jag använder dermanords produkter till ansiktet, dom är lite dyrare men räcker länge och är verkligen kanonbra.

• LC Star

Får pallra mig iväg till apoteket idag och kolla på den där pure and clean. Låter som om den kan vara i min smak. Måste lukta gott!
    Tack för tipsen!

• NaNi

Har oxå bland hyn, själv använder jag L300 från apoteket nu. Tycker att dom har bra produkter till bra priser. Förr använder jag alltid dyra krämer köpte från hudsalonger, men krämer på apoteket är lika bra.

• Tina83

hur gick det???

jag bara ääälskar rengöringen jag skrev om ovan, den blir som ett skum, o gör helt perfekt rent o den luktar skitgott!

det känns lyxigt fast till bra pris!

• mrskensington

Nivea Silk Comfort funkar bra till min blandhy med mycket blank t-zon.

• Tina83

mrskensington: är det en ansiktskräm eller kroppskräm?

• LC Star

Tina83: Hann inte köpa den igår så det får bli idag istället. Ser fram emot att testa en ny kräm. Som rengöring har jag två produkter, en Nivea Young ( pumpflaska) och Neutrogena

Svar på tråden Bra dagkräm till ansiktet för blandhy?