Inlägg från: Gravid2010 |Visa alla inlägg
  • Gravid2010

Min sambo har varit otrogen med vår granne!!!

Aj aj.. jag vet hur det känns. Smärtan kan vara olidlig.

OM du vill fortsätta med honom, så tycker jag att ni ska söka hjälp för att ta er igenom det här. Det är svårt att göra ensam.

Sen är ju frågan om flytt... orkar du träffa på henne titt som tätt om du bestämmer dig för att förlåta och gå vidare? Jag skulle nog inte ha klarat det...

• Gravid2010

Anonym (sviken!) skrev 2007-07-25 13:00:51 följande:

Hej "samma"! Stämningen mellan min sambo och vår granne har alltid varit väldigt trevlig. De har kunnat skratta och skoja med varandra och har haft kul, men det har vi haft alla fyra tillsammans. Jag mitt blinda, naiva fan har inte fattat att detta skulle kunna sluta med att de sätter på varandra! Även jag och hennes man har haft en lättsam stämning oss emellan, men jag skulle inte drömma om att hoppa i säng med honom för det!När jag tänker efter så har dom nog flirtat med varandra, mer än jag förstod! Men jag misstänkte inget, nej! Jag är nog alldeles för godtrogen, trodde aldrig detta kunde hända! Jag trodde att han älskade mig - och bara mig! Idag är jag sååå ledsen, jag bara gråter och undrar hur framtiden ska bli. Ilskan jag hade igår har lagt sig lite...
    Ts: Förmodligen så är det också dig han älskar och bara dig. Även om jag förstår att det inte känns så nu när allt ni byggt upp har raserats pga hans beteende. Jag tycker du ska prata med någon proffesionell om det här.. för du kommer att gå igenom vissa stadier. Först blir man förbannad, sen blir man ledsen osv osv.. tillslut kanske du inte vill nåt hellre än att ha honom som "din" oavsett vad det kosta vill. Det kan vara bra att veta hur man "brukar" reagera i såna här situationer. Det du går igenom nu kan liknas vid en stor sorg, och den ska man inte hantera själv.
  • Gravid2010

J3NNY skrev 2007-07-25 17:55:34 följande:

Ta ett snack med sambon du TS. Det finns ju en anledning varför man är otrogen!
    Fast om man direkt menar att en anledning skulle vara att det är nåt fel i förhållandet eller att partnern som blivit sviken har en del i sveket,,,så motsäger jag mig det skarpt! Kvinnor lägger MÅNGA ggr på sig skulden för mannens otrohet, när de inte har någon som helst del i det.. Det kan nog faktiskt helt enkelt vara tillfällig åtrå och inflytande av alkohol som gjort att man tappat omdömet och begränsningar som man i vanliga fall har. Om man läser lite om alkohol och alkoholens inverkan på hjärnan så förstår man hur det faktiskt kan gå jäkligt illa utan att det från början kanske var meningen så. Ingen ursäkt dock. Då får man helt enkelt låta bli alkoholen. Men det handlar om insikt också. Inte alla har den insikten.
  • Gravid2010

motsäger? Motsätter... skulle det nog stå! *asg*

• Gravid2010

Gud vad ni är hämndgiriga!

Varför sjunka så lågt som att bete sig som de två som gjort det stora felet från början?? Blir det bättre då??

Gå till grannfrun.. Be henne berätta för karln sin i första hand. Gör hon inte det, så berätta det på ett sjysst sätt!

Svar på tråden Min sambo har varit otrogen med vår granne!!!