• empan12

Min sambo har varit otrogen med vår granne!!!

Är väl inte rätt man att svara på det här, för det första är jag som sagt var man,för det andra kommer jag inte ihåg vad jag skulle säga*L*,men jag är inte den som ska döma någon,varken din man eller din granne.
    Det kan finnas så många orsaker, vinet är en,kanske inte så bra mellan din granne och hennes man,eller mellan er,vad vet jag.
    Men jag har i hela mitt liv försökt ta reda på vad otrohet är,och jag har ett långt liv bakom mig*s*
    Att man har sex med nån annan,får jag till svar,men är det så,är det så enkelt,på den frågan kan man svara både ja och nej.
    Säg att det inte varit sex med,och din man varit med grannen,ljugit för dig,och sagt att han skulle nån annanstans,och gått ut med grannen osv osv,är inte det större otrohet,än att dom låg med varann en gång.
    Sex är ju trots allt ett grundläggande behov hos oss människor,tror vi är dom enda som njuter av sex,djur dom parar sig*L* och jag påstår att alla som som svarat,inklusive mig själv,har känt dragning till nån man/kvinna,tex när man suttit och pratat,luften blir tät och kroppsspråket skriker jag vill ha dig Och jag påstår att om tillfället varit det rätta,så hade vi gått i säng.
    Det här visar inte minst statistiken av att 2500 kvinnor blev tillfågade och94% nittiofyra Procent svarade ja på en enda fråga har du varit otrogen,skulle tro att det är lika på mans sidan.
    Är det sen vin och sprit inblandat,ja då släpper alla spärrar.
    Ja hur du gör, det vet jag inte,ska inte heller ge dig nåt råd,jo det ska jag,sätt dig ner,och lyssna inåt,på din inre röst,lita sen på den, intuition kallas det,då vet du hur du ska göra,jag litar alltid på min intuition,visst det kan bli hur tokigt som helst,MEN i slutändan blir det rätt i alla fall.
    Ha det bra, ok jag vet att jag är knäpp,men det tar jag som en komplimang*L*

Svar på tråden Min sambo har varit otrogen med vår granne!!!