Inlägg från: Anonym (A) |Visa alla inlägg
  • Anonym (A)

    Min sambo har varit otrogen med vår granne!!!

    Joenas skrev 2024-03-18 00:00:16 följande:

    Hej. Jag går igenom exakt samma sak nu. 3 dagar innan vi skulle gifta oss förra året fick jag reda på att min blivande fru och vår granne hade en affär. Hela mitt liv raserades. Våra och deras barn leker varje dag. Vi 4 har umgåtts, grillat, badat etc. Min fru är väldigt nära vän med hans fru. Det har nu gått 8 månader, jag är kvar i förhållandet men mår skit. Ångest, är ledsen. Har blivit svartsjuk vilket jag aldrig varit tidigare. Och till råga på allt så vet grannens fru inget än. De första månaderna tror jag att jag var i chock och tänkte att det nog blir bäst för barnen om hon inte får veta. Men allt äter upp mig inifrån. Jag bär deras lögn. Jag litar inte på min fru och jag måste se mannen i fråga varenda jävla dag. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har blivit kall mot min fru. Jag blir arg för småsaker. Jag känner mig som två personer. En som älskar henne och en som hatar henne för de hon gjort. Jag har iaf bestämt mig nu för att jag inte ska bära deras Äckliga lögn mer. Sanningen måste fram. Har även funderat på att sälja vårt hus. Men tänker sen att vafan ska jag flytta för som inte gjort något fel? Aldrig i livet. 


    all styrka till dig!! 


    Tråden är från 2007 
Svar på tråden Min sambo har varit otrogen med vår granne!!!