Inlägg från: kate79 |Visa alla inlägg
  • kate79

Fler som pendlar?

Jag köpte en pendel för 2 månader sedan som jag använt några gånger.

Ibland svänger den mycket och ibland vill den inte alls.

Ni som pendlar, får ni alltid bra gensvar och vad frågar ni om? Hjälper ni andra få svar på sina frågor?

Min fungerar bäst när inte min sambo är hemma, varför vet jag inte.

Mamma till två underbara barn, Wilhelm 040221 och Tuwa 060210
  • Svar på tråden Fler som pendlar?
  • kate79

Teskedsmamman:

fungerar pendlingen även om du inte träffar personen i fråga eller bara när den är närvarande med magen i ditt fall?

• kate79

Teskedsmamman: jag har faktiskt pendlat på personer som jag känner som är gravida utan att de varit närvarande, hoppas att de inte tar illa upp. Får se om det stämmer.

Menar du att du inte vetat om frågan som stod i kuvertet då?

• kate79
    Trollsaga skrev 2007-07-25 21:58:13 följande:
    Jag pendlar.... och ställer bara ja och nej frågor.Pendeln får först visa mej hur ett ja ser ut och sen hur ett nej ser ut.Jag har fått bra svar, det har stämt mycket bra.Har jag riktigt tråkigt så tar jag fram pendeln....
    Så gör jag också, frågar först hur ett ja ser ut och sen hur ett nej ser ut.

Har du provat att svara på frågor som andra ställt till dig?
  • kate79

Jag köpte en speciell pendel.

Har också alltid ja som en cirkel och nej pendlar fram och tillbaka hittentills men jag lånar inte ut den. Hade den i jord under en vecka för att "rena" den.

• kate79

Teskedsmamman: exakt en sådan som jag har ju

Skulle också vilja testa hur stor träffsäkerhet jag har.....

• kate79
    R Franklin skrev 2007-07-26 17:49:11 följande:
    Det är nog inte så svårt att sätta upp ett enkelt dubbelblindtest för att testa träffsäkerheten. Hur det skall utformas beror bara på vad du tror dig kunna åstadkomma och vad som behövs för detta.
    Har försökt testa på min sambo, problemet är bara att den nästan alltid vägrar att röra på sig bara han befinner sig i huset.

Fick dock rätt på hur gammal hans mormor var när hon dog.
  • kate79
    Teskedsmamman skrev 2007-07-26 19:12:42 följande:
    Du låser dig nog när han är i närheten Eller så medför han energier i huset som du inte är kompatibel att kunna jobba med...Min man tror inte det minsta på det "där", varpå jag inte kan "jobba" när han är närvarande behöver jag pendla - mig själv - så låser jag in mig på toa
    . Han själv tror ju inte alls på sånt här, tror bara på saker som man kan förklara vetenskapligt.

Så när du pendlat så har du gjort det när du träffat personer och de velat bli "spådda"?

I så fall får jag försöka hitta personer som är villiga att ställa upp
  • kate79
    sweety88 skrev 2007-07-26 23:13:44 följande:
    Får vänta då på Kate kommer in så kanske jag får min chans o få dt prövat Lycka till med förlossningen!!
    god morgon!

Jag skulle visst kunna göra ett försök, men jag måste varna att jag är helt nybörjare. Ska gå in på din sida och försöka få en bild av dig och sen pendla på dig. Men det blir ikväll, har 2 små barn som springer här hemma nu och kan omöjligt koncentrera mig

Har bara pendlat över 2 bebismagar förutom min egen men när jag gjorde det på mig själv stod den helt stilla. Men de 2 bebismagarna gjorde starka utslag på pendeln och det visade sig sen även stämma.
  • kate79
    Kelso skrev 2007-07-27 08:45:54 följande:
    R Franklin: varför hänger du alltid runt på de okulta sidorna och ifrågasätter??? har du inget annat för dig än att göra folk arga??

Jaha, visste inte att denna person gjorde på detta vis. Onödigt kan jag tycka!

Sweety88: har precis satt mig vid datorn, haft fullt upp idag så nu ska jag bara lugna ner mig lite så ska jag göra ett försök

Svar på tråden Fler som pendlar?