• ariel77

Vingåker Factory Outlet. Någon som varit där?

Ska till Vingåkers Factory outlet i morgon. Undrar om någon varit där nyligen och vet vad som finns.

Har de vinterkläder till barn?
    Vad finns till vuxna?

• Svar på tråden Vingåker Factory Outlet. Någon som varit där?
  • linus

Nä jag hittade inget till mig själv

Sambon köpte ett pat TIGER jeans.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elias & Nelly ♥¸.?°´¯) ♥
  • ariel77

hmm bådar inte gott alltså........ men får se det som en utflykt då det är semester. Finns inget annat att göra i närheten om det skulle vara helkass?

• linus

Inte som jag vet.. vi var på hemväg fr Katrineholm så vi passerade och passade på.
    Var där för två år sen också, slutade likadant då ..sambon hittade jeans å jag inget.

• linus

Bredvid ligger butik med hackman ittala mm , billigare ibland upp till 50% på vissa saker såg jag.
    Kastruller å sånt.

• ariel77

Det kan ju kanske vara liiiite kulare då rå Vi sätter iofs in nytt kök om 3 veckor kanske ska kolla på lite nya prylar då.

• linus

ja då kan du ju hitta nått fint

Lycka till!

• MaNiMi

Vad de har åt små barn vet jag tyvärr inte då mina är stora nu,.men brukar köpa billiga jeans åt dem där.
    Finns ett fyndtält med diverse andrahandsorteringsgrejs bakom själva outletbyggnaden. (fanns iaf när jag var där för nån vecka sen)

Det har även öppnats en till fabriksförsäljning brevid där de har diverse husgerådsgrejs av lite olika märken.
    Säftstaholms slott som ligger i Vingåker nästan vid affärerna är kanske ett ställe att besöka.

• ariel77

Tack,min mamma ska med o hon gillar slott. Så får väl åka dit om det inte finns mycket att handla.

• MaNiMi

tror nästan ni kan promenera dit från outletparkeringen
    försöker komma på fler saker i närheten men hjärnsläpp just nu.
    finns ett litet badhus men de har säkert semesterstängt kan jag tänka mig..
    Å finns ju några andra småaffärer att spana in..förut hade de iaf en leksaksaffär med rätt bra priser, men vet inte om den är kvar..jobbar i byhålan men är ju inte så ofta jag är inne i själva "centrum"
    Rejmyre glasbruk ligger ju ett par mil ifrån (har dock ingen koll på hur långt det är) där tror jag med de har lite försäljning och visning av glasblåseri och sånt.
    men nog bäst kolla upp öppetider innan!!

• ariel77

åhh tack så mycket! bra med lite info från någon som jobbar där ju.

Svar på tråden Vingåker Factory Outlet. Någon som varit där?