• Svar på tråden Någon som köpt resesäng från Jysk?
  • Hitta Nemo

Jag har en är helsvart resesäng som är köpt på Jysk, kostade nog 300-400 kr. Är helnöjd med denna och tycker att den är stabil och rejäl, klart värd pengarna!

• LinaoTom

vi har en svart vi köpt på jysk.. funkar jättebra o är lätt att ta upp/fälla ihop! billig o vi är jättenöjda!

• Plopp1

vi har den disneysängen från jysk. har dock inte använt den så jättemånga gånger, men den har funkat kanon de gångerna till vår 10 månaders.

• LindaV

Vi har också den helsvarta, den är jättebra!!!

• JHarvey

Min kompis har den o hon tycker att botten är väldigt mjuk så hennes barn ligger som i en "hängmatta" typ..Hon har iaf köpt till en madrass till den, annars är hon nöjd.

Tipsar annars om att babyland har kampanj på en resesäng nu! Ska själv åka o titta på den idag, vet inget om den...

• ACK
    JHarvey skrev 2007-07-26 10:29:45 följande:
    Min kompis har den o hon tycker att botten är väldigt mjuk så hennes barn ligger som i en "hängmatta" typ..Hon har iaf köpt till en madrass till den, annars är hon nöjd.Tipsar annars om att babyland har kampanj på en resesäng nu! Ska själv åka o titta på den idag, vet inget om den...
    Syftar du på Disneysängen eller dn svarta sängen när du skriver att botten är mjuk?
  • Ny på landet

Vi har den svart men jag tycker den är jättesvår att sätta ihop... kanske är fel på den?? På Jysk sa man oxå att den var jättelätt att sätta ihop, men våran får man trixa med ett tag för den fäller ihop sig självt flera ggr innan man får alla "spännena" att klicka fast sig

Svar på tråden Någon som köpt resesäng från Jysk?