Inlägg från: Sara och Maja |Visa alla inlägg
  • Sara och Maja

PartyLite Del 2

Hej!
    Här är en till som säljer partylite, jag började i maj så jag har inte haft så många visningar. Det är inte så många som vill ha på sommaren.

Är det någon som ska på konferansen i Västerås?? Jag ska dit men jag har klänning problem. Var på stan idag och letade men jag hittade ingen bra. Måste den vara hellång??

//Sara

• Sara och Maja

Jag har inte några visningar inbokade i augusti än. De flesta vill vänta tills nya katalogen kommer.

Jag får ta en klänning jag har hemma, men det hade varit kul med en ny men ekonomin tillåter inte det just nu.

Just nu längtar jag tills skolan börjar och jag csn lånet, jag har gått hela sommaren utan inkomst och då kan man inte hitta på så mycket.

• Sara och Maja

Det är havsdis som kommer att försvinna.

Vi får väl se nya katalogen på konferansen i Västerås.

• Sara och Maja

Trollmamma: Du kan ju sätta upp lappar i affären och på dagis eller liknande ställen.

De dofter som ska utgå i teljus och votivljus är: Havsdis, Druva, Kanelstänger, Citrusblomma - citronella, Rött äpple, Lotusblomma och Plommon, Röd hibiskus, Guava & Papaya, Björnbär & salvia, Kokosoas, Bambu & Sockerrör, Källvatten, wellbeing-sensual.

Röd hibiskus är en av mina favoriter så det är synd att den försvinner.

• Sara och Maja

Men de reasaker som man kan köpa på konferansen kan man se dem på bild någonstans för allt är ju inte från vårens katalog.

• Sara och Maja

Vi som ska på konferansen har fått ett brev med info om reasaker och logoprodukter som kan köpas under konferansen.

• Sara och Maja

Jag har också löst klänningsproblemet hos en kompis.
    Men vad ska ni ha på er på dagarna, det stod ju "business klädsel" vad innebär det??

• Sara och Maja

Jag har nog bara 1 timmas bilresa.
    Vi hade tänkt att vi skulle åka på fredageftermiddagen, men sen blev de jag skulle åka med så snåla så de ville bara sova 1 natt.
    Det hade varit skönt att sova borta och ostört 2 nätter.

Jag ska dela rum med en tjej som jag aldrig har träffat men det går nog bra.

• Sara och Maja

Ni som ska på konferansen i Västerås, vilket hotell ska ni bo på??
    Jag ska bo på Elite - Stora hotellet

• Sara och Maja
    AnnaHjo skrev 2007-08-17 00:46:47 följande:
    Ska också bo där!! hehe
    Då kanske vi ses!
  • Sara och Maja

Håller med om att konferansen var toppen!!

Vi fick:
    * Votivljusblandning med 16 olika dofter
    * Handkräm
    * Ljuslykta som såg ut som en julgran som man kan plocka isär i olika delar
    * Aromabrännare med julmotiv
    * Aromamelts plommon och konjak
    * Nya katalogen
    * 1000 resepoäng

• Sara och Maja

På söndagen reade de även ut de reaprodukter de hade med som visning. Då lyckades jag få tag i 2 pelarljus för 25 kr/st.

• Sara och Maja
    Ylwa skrev 2007-08-20 09:45:05 följande:
    sara o maja, gjorde dem?? Det hade jag helt missat ha ha. vilket kap!Carra - Fresh home är kvar, är inte säker på om det är ngt mer, intehunnit kika så noga, bara sovit sen jag kom hem
    Det var precis efter workshopen i söndags. Vår grupp slutade 5 minuter tidigare och när vi kom ner så sålde de ut. Men sakerna gick åt ganska fort. Jag hade velat haft treveksljuset också men det fick jag beställa istället.
    Det var många som inte visste om utförsäljning som blev jättesura för att de inte fick chansen.
  • Sara och Maja

Jag var på den gröna workshopen som handlade om visningsteknik. Men den gav inte så mycket. Vi skulle göra grupparbete med 25 personer i varje grupp. Det var inte lätt.

Vilken var ni andra på??

• Sara och Maja

De dofter som utgår är:
    Havsdis
    Druva
    Kanelstänger
    Citrusblomma - Citronella
    Rött äpple
    Lotusblomma och plommon
    Röd hibiskus
    Papaya och guava
    Björnbär och salvia
    Kokosoas
    Bambu och sockerrör
    Källvatten

• Sara och Maja

Jag kommer varken få doftprover eller nya kataloger föreens om 2 veckor. Jag beställde ihop med min enhetsledare och hon har åkt till Spanien i 2 veckor. Så jag kan inte ha någon visning förrens jag har doftproverna.

Hur många av er ska försöka komma med på drömresan i vår?? Det blir inte aktuellt för mig för jag ska ha bebis i April så det blir lite tätt inpå.

Svar på tråden PartyLite Del 2