Inlägg från: TrollMams |Visa alla inlägg
  • Svar på tråden PartyLite Del 2
  • TrollMams
    höna böna skrev 2007-07-26 20:39:19 följande:
    annahjo: Brukar du ha visningar hemma hos dig själv??
    Jag har haft hemma hos mig med!
    ♥ JAG Älskad mamz av snart 6 Trollungar!!
  • TrollMams
    Ylwa skrev 2007-07-27 11:25:11 följande:
    Jag har haft enstaka men föredrar att ha borta tror jag, slipper städningen he he. och mina vänner vill ju ha själva så de får värdinneförmånerna! Jag har kanske värvat mig en ny konsult igår, var hemma hos en bekant och det är ljus precis överallt i lägenheten he he he. Att tjäna en hacka på ljusen vore väl inte bara fel, no?
    Vad roligt hoppas att hon börjar då!! Klart att det är perfekt att tjäna en hacka på ljusen!! Lycka till då!!!!
  • TrollMams
    Sara och Maja skrev 2007-07-27 14:05:05 följande:
    Hej!Här är en till som säljer partylite, jag började i maj så jag har inte haft så många visningar. Det är inte så många som vill ha på sommaren.Är det någon som ska på konferansen i Västerås?? Jag ska dit men jag har klänning problem. Var på stan idag och letade men jag hittade ingen bra. Måste den vara hellång??//Sara
    Jag ska dit!! Klänning har jag löst med svärmor hon syr den till mig...eftersom jag kommer att ha ca 1 månad kvar till BF så behöver jag ju en "egensydd"!! Roligt att du ska dit!! Även om man kanske inte alls springer på varann då det är många som är anmälda....så är det ändå roligt att veta att det finns några här som ska med Jag starta förresten också i maj!!

Ha en bra kväll alla PartyLite älskare....(ska göra en beställning i kväll ska bli sååå roligt!!!)
  • TrollMams

Är det någon som var med när Puzzel sålde?? Vad låg den på i pris då?? *nyfiken*

• TrollMams

Hur går det för er har ni många visningar bokade i augusti????

Annars något nytt??

Hur går det för er med klänningproblem??

Kram

• TrollMams

JAAAA jag kommer att få se katalogen på konferensen för jag ska dit!!! 

• TrollMams

Hur går det för er med klänningproblem???
    Har ni någon sommarfavvo då???

Min klänning sys för fullt...
    Min favvo är fortfarande Vattenmelon men också Solblekt bomull!!!!

Ha det så bra!

• TrollMams

Ska bli sååå spännande att se den nya katalogen sen.. eller vad tycker ni????

♥ S T O L T mamma till snart 6 Trollungar!! BF 25 September ♥
Svar på tråden PartyLite Del 2