Inlägg från: Trollmamma |Visa alla inlägg
  • Trollmamma

PartyLite Del 2

Hallå här!Skrattande
    Här har ni en till som älskar partylites produkter. Har sålt i drygt ett år, och nu haft uppehåll sedan i januari för jag fick barn igen i mars.
    Finns det någon annan här som haft ett uppehåll från sitt säljande? Hur har ni i så fall kommit i gång igen?
    Tyvärr så har jag en dålig gruppledare, och får ingen info eller hjälp från henne...dessutom så bor hon över 100 mil bort Räcka ut tungan Hon svarar varken på mail eller telefon, vilket jag tycker är dålig stil...
    Har tänkt börja med att ha visning här hemma och förhoppningsvis då sälja så jag blir aktiv igen och kan göra konsultbeställning. Behöver ju både ljus och kataloger... Flört
    Sen har jag tänkt kontakta gamla värdinnor och höra om de vill ha visning igen. Men vad mer kan jag göra? Alla tips mottages med öppna armar

Har hört rykten att det är några dofter som ska utgå. Någon som vet vilka? Det kan man ju använda sig av att locka folk att köpa nu om det är någon som har det som favorit Räcka ut tunganFlört

• Trollmamma
    Ylwa skrev 2007-08-05 09:43:36 följande:
    Det fick vi ju med förra Reflections, en bilaga med alla utgående produkter.Just fått info från min ledare att de nya katalogerna släpps 20 aug, man kan dessutom bröja sälja ur den på en gång. Det kommer att vara produktlanseringar runtom i landet veckan efter (noterade datumen runt västerås/mariefred och det var 27/28 så runt de datum, lite före, lite efter. Där får man se alla nya produkter, givetvis, coh man får även en höstkatalog med sig hem.      
    Men om man som jag inte varit aktiv nått i år pga att jag fått barn och alltså inte får reflection... Tänkte försöka sälja ur nuvarande katalogen nu i augusti, men skulle vilja kunna säga att det och det kommer att utgå så vill ni ha ska ni passa på nu. Hur får jag reda på vilka saker som ska utgå? Att fråga mig gruppledare är lönlöst, då hon varken svarar på mail eller telefon Ledsen
  • Trollmamma
    Pee Wee skrev 2007-08-20 13:51:36 följande:
    Någon som vet om man kan byta ledare om man inte tycker den man har är bra?
    Det undrar jag också.
    Min bryr sig inte det minsta om hur det går eller ger nån info om vad som händer. Har mailat henne och frågat en del saker, men hon svarar inte. Har ju haft ett upphåll sen i december-januari nångång, och får alltså inget från Partylite heller... Så det känns lite svårt att börja om faktiskt...
  • Trollmamma

Brukar ni ringa upp gamla värdinnor och höra om de är intresserade att ha visning igen? Funderar på att göra det nu när jag ska börja om efter mitt uppehåll...

KAN man göra så, eller verkar det för framfusigt?

• Trollmamma
    Ylwa: Bor i Skelleftehamn, västerbotten och min ledare bor i skåne Räcka ut tungan Ska på en träff nu på torsdag och ska då prata med de som är där då och höra vad de säger.
  • Trollmamma
    Ylwa skrev 2007-08-20 19:46:28 följande:
    Jag var på den vita, "att lyckas från början". vart också rätt snurrigt på så kort tid. Jag hade gärna sett längre tid åt workshops =).Carra . inga dofter från sommarkatalogen ser ut att vara med. Nya dofter ärNheterVita snöbärGlödande kolBär o barkRöd ekPlommon o konjakskogsfrostNygamla dofter (jag känner inte igen dem, men de är inte nyheter, så de har väl varit med innan)Säsongens kryddorinlagda aprikosergodisstångkanel o lagerbärgranatäpple o fikonparon o kvittenhokus pokuskanderad frukt
    Ska bli spännande på torsdag att få lukta på dessa nya dofter...lät som lite annorlunda dofter. Någon av de som du tyckte luktade gott, och någon som inte gjorde det? *nyfiken*
    De nygamla fanns med i höstkatalogen förra året och några av de luktar riktigt gott tycker jag.
  • Trollmamma
    Fyrklovern skrev 2007-08-21 21:27:10 följande:
    Åhhh va jag är sugen på att se allt nytt och lukta på nya dofter, ska på lanseringen i Göteborg på tisdag men det känns så låååångt ditt!!!
    Längtar också att få se det nya och lukta på de nya dofterna. Här är det lansering på torsdag. Ska bli skoj att fara dit...
Svar på tråden PartyLite Del 2