PartyLite Del 2
Längtar oxå till konferensen. Jag har hittat klänning och idag var här en tjej som ska göra smycken till den. Det kommer bli kanonfint! Så nu är det bara skor som saknas. Åker redan på fredag så det börjar närma sig.
Längtar oxå till konferensen. Jag har hittat klänning och idag var här en tjej som ska göra smycken till den. Det kommer bli kanonfint! Så nu är det bara skor som saknas. Åker redan på fredag så det börjar närma sig.
Jag har 6 timmars bilresa så det ska bli rätt skönt att komma dit på fredag kväll.
Ja vad gör man inte för att komma hemifrån Konferensen kunde inte komma mer lägligt, efter 3 veckors husvagns semester med familjen och precis innan skolan börjar. Ska bli såå sköönt att få ladda batterierna lite.
Skulle man inte få dom nya doftproverna innan konferensen om man var aktiv i juli?? Eller har jag helt fel??
Ja just det Men konferensen är ju på lördag...mmm... jag får väl vänta lite, dom kan ju dyka upp på torsdag eller fredag.
"puffar"
Hur långt kör ni för en visning?? Har fått 2 visningar ca.5 mil bort (1/2-1tim bilresa)och vet inte riktigt hur jag ska göra. Det kan ju ge bra med förtjänst men det kan ju gå back oxå. Har frågat en annan konsult om hon kunde ta dom och det kunde hon men hon har dubbelt så långt att köra. Måste snart ringa henne och ge namnen på värdinnorna. Hur hade ni gjort??
Oj,oj, oj...har precis lagt in en konsult beställning på cbc. Tänkte att när jag ändå beställer doftproverna så kan jag ju passa på att handla lite ljus och kanske nån ny grej. Det blev mer än LITE ljus och NÅN ny grej Kunde inte stå emot bronsängeln och 4 boknings gåvan BL.A...
Det kommer att bli en VÄLDIGT dyr höst och vinter för min del
Jag tillhör Irrblossen.
fyrklovern: Jag har också Eva som ledare men jag kör till Halmstad ändå. Kom dit du oxå, vi behöver bli fler annars kanske dom lägger ner mötena där. Eva ska nog sluta och då får vi ju Veronika som ledare och hon kör till Halmstad.
Är det någon som vet hur jag får tag i 1 st "Skimmer Teljusbubbla"?? Har en gäst som slagit sönder en och jag kan inte hitta den som reservdel.