• loveya

PartyLite Del 2

Halloj, nu hittade jag fortsättningen! Är det ingen mer än jag som inte är säljare som hänger här? Jag köper bara hehe.. Har nu sett nya katalogen o snusat på alla nya dofterna, tjoho!!! Från förra året var min julfavorit kanel o lagerbär, den är sååååå mysig! Av de nya tyckte jag om Plommon o konjak, Glödande kol och Bär o bark. Och så två av SPA-dofterna som inte nämndes av Ylwa innan.

Roliga nya saker fanns med, jag blev direkt kär i en svart katt!! Och den stooora röda "konjakskupan" som är värdinnespecial, shit va läcker! Och pelarljushållaren av löv! Oj, det blir en dyr höst!

• loveya

hihi va roligt det är när folk kommer in o säger att GUUUD va de luktar gott här!!! Tihi, det är mina partylite-ljus förstår ni trallala! Senast var det en karl som sa det, pappa till dotterns kompis som kikade förbi vid hämtningen. Kanske får bjuda honom nästa gång?

• loveya

Jag skulle gärna ha fler visningar hemma om det bara fanns folk som ville komma! Jag har bjudit alla jag kan tänka mig men bara ett fåtal vill komma varje gång så nu har jag mer eller mindre tröttnat på att själv ha visning. Varför kan inte alla falla lika mkt som jag för? *tjurar*

jag gillar den röda värdinnekupan som fan, MEN hade hellre sett att den var cerise! har svårt för rött.

nu längtar jag i alla fall efter min senaste order. många jordgubbsrabarberljus bleeeev det! o så lite nytt då. men jag har en konflikt i min plånbok. jag vill både ha scrapsaker och ljus... det går inte att köpa båda samma månad med min ekonomi. suck suck suck

• loveya

Jag beställde två 3veksljus! Älskar mullbärsljusen så det passade ju perfa. Jag önskar bara att jag kunde hålla bättre ordning här hemma så det kändes mysigare att tända ljusen, men då jag går hemma jämt så blir det fort stökigt! Jag o barnen är lika goda kålsupare hehe..

Just nu funderar jag över vad jag kan hitta för smart att elda i badrummet. Vill ha en hängande sak eftersom jag har katterna på den toan. Om det hänger nära taket så kommer di ju inte åt det.... Nåt förslag?

• loveya
    sondra skrev 2007-09-28 09:05:45 följande:
    loveya, du du har ju kaskaden som du kan hänga och den ger ju ett väldigt mysigt sken i från sig !mvh sandra
    ja gud den är fin...... frågan är om det passar där... skulle nog se fånigt ut men en så fin sak på toa hehe.... Det dumma är att vi har torksträck över badkaret. Vi använder dem inte jätteofta då vi hänger på såna ställningar, men just stora lakan o sånt vill man ju kunna hänga där. Har så ont om plats. Tänk om man kunde bygga ett stooooooooooort badrum så man fick plats med en relaxhörna.. gud va mysigt man kunde göra då, med ljus o allt
Svar på tråden PartyLite Del 2