• Nuno

PartyLite Del 2

Hej hej! Här är en till PL-konsult. Började i februari men det har gått trögt nu under vår-och sommarmånaderna. Men nu ska jag betsälla hem lite nya kataloger och lite ljus så hoppas jag det går bra under den mörka årstiden när folk vill elda lite ljus.

Jag tillhör för övrigt Team Aramis jag med. SÅg att det var någon annan som gjorde det här också.

• Nuno
    Ylwa skrev 2007-09-02 12:49:45 följande:
    jag här till guldstjärnorna har 2 stora paket att hämta idag . konferensreabeställningen o  kataloger - yeeeees
    Så spännande! Jag har precis skickat iväg en liten visningsbeställning och ska skicka in en konsultbeställning imorgon tror jag.

Är det nån som vet om man får plocka ut en bokningspresent att ha i visningssyfte? Många är det ju som är sugna på aromabrännaren man kan få, Jordgubbsland heter det väl? Tänkte man kunde ha den och locka lite extra med på visningarna typ titta här vilken fin aromabrännare som kan bli din... Vad tror ni andra?
  • Nuno

Då ska jag göra det. Har ju inte fått den nya katalogen än så jag har ju inte sett dom där fina sakerna ni pratar om. Jag vet jag får skylla mig själv som inte beställt katalogerna än... Men imorgon ska jag skicka in min konsultbeställning så jag får hem dom och lite andra saker.

• Nuno

Har fått en bokning den 20e Skitglad!!! Tänkte försöka ha en hemma också innan dess. Om jag får hem kataloge och sånt i tid. Och doftprover - står att dom nya doftproverna är restnoterade. Suck... Är väl ingen som vill beställa dom nya dofterna om dom inte får lukta. Får fråga min ledare om hon har några att låna ut så länge...

• Nuno

Ni som har den nya katalogen - finns det några fresh home dofter kvar eller har dom tagit bort dom?

• Nuno

Gillar också mandarin och basilika. Tur dom finns kvar...

• Nuno

Gjorde just en sökning på mina paket och dom kom till Malmö i natt och är på väg till mig nu... Så i eftermiddag kan jag nog gå till posten och hämta mina ljus. Så spännande...

• Nuno

Nu har jag hämtat paket och min dotter (22 mån) och jag har luktat som sjutton. Nu måste jag ha en visning här hemma känner jag. Gud vilka fina saker det fanns i nya katalogen. Har ju iofs en visning den 29e hos en kompis men vill ha en hemma så man kan få lite nya saker gratis i värdinnegåva.

• Nuno
    crasygirl skrev 2007-09-12 14:07:42 följande:
    Fick precis höstkatalogen hem till mig i brevlådan, finns så mkt fint man vill ha, men är det enda katalogen som kommer innan jul eller kommer det en sån där lite tunn fin katalog med?
    Det kommer säkert komma en extra katalog till jul gissar jag. Men nån som varit med lite längre kanske vet? Jag startade i februari.
  • Nuno
    AnnaHjo skrev 2007-09-12 15:30:11 följande:
    Enligt min ledare så ska det bli striktare regler..att vi inte ska få veta saker för tidigt utan att det ska komma snabbt inpå... för att som tex julirean visste vi om redan i juni och då hade folk sålt de grejjerna direkt därför fick inte alla de dom ville beställa i juli... redan efter 3 dagar var ju allt slut liksom....
    Ja det var verkligen supertråkigt. Man hade ju inte en chans att beställa ur den rean... Allt var slut direkt. Jättetrist. Hade flera kunder som blev besvikna och det resulterade i ingen visningsbeställning alls...
Svar på tråden PartyLite Del 2