• MiaB72

PartyLite Del 2

Här vill jag vara med
    Har precis blivit konsult och är helt ny på detta!!!! Har en kompis som är "gammal i gården" som tur är så jag får bra stöttning av henne men här ser jag att ni ger varandra bra tips så här hänger jag på

• MiaB72
    050916 skrev 2007-09-29 13:08:16 följande:
    Vad är Partylite?
    Ett företag som säljer ljus, ljustillbehör, spaprodukter osv.
    www.partylite.se
  • MiaB72
    Tudorjohansson: Ska också ha mitt första party på söndag sen har jag nr 2 på tisdag!!
  • MiaB72

Jag har haft mina första två visningar och ska ha den tredje idag! Superkul är det!!! Har fått tre nya bokningar, men hoppas på fler idag för jag behöver några till inom 3-veckors perioden

• MiaB72
    sassygirl78 skrev 2007-10-17 08:36:00 följande:
    Hejhar nu allvarligt börjat fundera på att sälja själv ...var på möte igår och det känns lovande....Ska ringa min "ledare" idag och köra igenom de sista detaljerna.....En fråga bara vad händr om du inte lyckas få ihop de sex första visningarna?Men jag kanske klarar 2 och jag kommer upp över 3500 som startpaketet kostar?Måste jag då göra 4 till eller kan jag köra lite som det konmer?Hoppas ni förstog vad jag menade......
    Du ska ju klara av startvisningen först och utöver det 6 visningar inom 3 v för att kunna få din drömstart. Så om din första visning inte kommer upp i 3500 så får du på visning nr 2 plocka de pengar som saknas så att du jobbat bort väskan. Efter det ska du ju ha 6 st kvalificerade visningar på 3 v.

Jag har äntligen idag fått skickat och faxat iväg avtal, startvisningsbeställningar och allt så nu väntar jag på 3 leveranser med ljus
    Har 3 visningar bokade v. 44, undra om jag kommer att prata ljus i sömnen då tro?
  • MiaB72

Jag har en lugn vecka nästa vecka, men veckan därpå har jag än så länge 3 visningar, hoppas på att ev. få in en till. Ska ta med mig katalog och lite ljus till jobbet också för alla kollegor kunde inte komma sist men vill ändå handla men vill ju dofta lite först

• MiaB72

Förresten - nån som har tips på bra tävlingar eller annat som ev. kan dra in mer pengar på visningar?

• MiaB72
    Trollmamma: Ja, lotterna kör en kompis också men när vi tog upp det på ett regionsmöte så sa de att man inte fick lov att göra det pga lotterilagen eller nåt sånt tjafs, men funderar på att köra det ändå för lotter kan man ju inte låta bli att köpa

Pee Wee: Så du menar att de även får byttan då eller? Så jag hängde med rätt Att du bara har 3 byttor och först till kvarn....?
  • MiaB72
    Trollmamma: Kanske är annorlunda när man köper lotterna som är på ring, min kompis har gjort egna lotter och att man bara köper ett nummer och sen drar hon ett vinnande nummer. Men det är som du säger, jäkligt konstigt om de själva får göra det. Vad kostar det att köpa en ring? Detta ska jag ju helt klart börja med!!! Bra tips tack för det!!!
  • MiaB72
    MammaLottisGottis skrev 2007-10-21 18:22:26 följande:
    Vi har frågat och det fick man. Ha lotteri alltså. Man får ha det i slutna sällskap. Annars måste man a tillstånd, dvs inte stå och sälja utanör typ affär. Jag kör iallafall med lotter, men jag frågar värdinnan först.
    Så bra Då pratade hon nog en massa strunt hon som sa det
Svar på tråden PartyLite Del 2