Inlägg från: Tudorjohansson |Visa alla inlägg
  • Tudorjohansson

PartyLite Del 2

lägger till

• Tudorjohansson

Hur gör ni på era visningar. Ger ni de som bokar nya visningar nåt och lottar ni ut nåt till de som beställt???

• Tudorjohansson

Ja jag kan tycka att det e lite roligt att ge en liten sak till de som bokar ny visning. Typ ett teljus och kanske ev. lotta ut ett votivljus bland de som beställt eller kommit över en viss summa.

Hoppas mitt startpaket kommer snart så man kan börja greja.

• Tudorjohansson

Har mitt första party på söndag, börjar bli lite nervös

• Tudorjohansson

Fasen jag har inget party inbokat för än 28/10. Hoppas på att kunna övertala lite folk på söndag. Vill verkligen fö drömstarts paketet

• Tudorjohansson

Ja jag vill ju SÅÅÅÅ gärna ha drömstarts sakerna.

Mormor har lovat att ha party så nu har jag iallafall 2 bokningar. Bara 4kvar

• Tudorjohansson
    Ylwis skrev 2007-10-11 07:58:29 följande:
    Någon som vet om man kan  byta gruppledare?min bor på andra sidan  sverige och verkar inte bry sig. hon har lovat nu i 3-4 veckor skicka en  katalog till mig så jag kan beställa in nya produkter då jag legat nere i sommar med allt.... inte har jag fått den, hon har även  lovat att skicka en  värdinne flyer åt mig men den har jag inte heller sett.skulle vilja ha ngn  närmare mig.
    Min ledare e på Gotland men hon e KANON!!! Jag kan maila henne och kolla hur det funkar om du vill. Ska ju va ett stöd man har och inget som håller en tillbaka.

Startvisningen gick bra. Fick bokningar så jag har bara 2 kvar tillls drömstarten. Kan nog knåpa ihop det.
  • Tudorjohansson
    Ylwis skrev 2007-10-12 20:13:36 följande:
    skulle vara jätte snällt av dig om du vill kolla med din ledare om det går byta.
    Mailar henne och kollar. Hör av mig så fort jag vet!
  • Tudorjohansson

Jag ska oxå till Jönköping men det var nog på tisdag tror jag. Eller så e jag hel fel ute. De va iallafall i Hovslätt, Boulhallen.

• Tudorjohansson

`Vet ni hur det funkar om man möjligt vis kan sölja ljus till företag. Funderar på att ta eb´n sväng bland butikerna här hemma och kolla om de vill köpa, dels för att elda i butiken och oxå för att kanske sälja vidare.

• Tudorjohansson

Fick svar nu från min ledare. man kan tydligen inte byta gruppledare för än efter att man varit inaktiv i 2år. Surt tycker jag.

Borde ju kunna göra det om det resulterar i att det går bättre för en.

• Tudorjohansson

Ja det e klart det blir struligt med de ekonomiska om man ska hålla på och byta. Men jag vet några som helt blivit "dumpade" av sina ledare och inte får nån hjälp och det går inte ensa att få tag på dom.

I sånna fall borde man kunna göra nåt för om inte ledaren sköter sitt jobb så går det ju ut över konsulten. Mycket tråkigt. Han 2 vänner som slutat sälja pga detta.

• Tudorjohansson
    Trollmamma skrev 2007-10-20 21:40:05 följande:
    Sälja lotter och den som sen vinner på sitt lottnummer får handla för summan som blev för de sålda lotterna. På det sättet blir det ju mer handlat, och gynnar ju både dig och värdinnan. Har gjort så då jag haft visningar själv hemma. Det blev en hit, tog 20:-/lott och summan kom upp i drygt 1000:- Det är nått att testa
    Fasen vilken bra idé!! Hur gjorde du lotterna. E nyfiken. Måste nog härmas
  • Tudorjohansson
    Ylwis skrev 2007-10-23 11:55:43 följande:
    åh suck!!! skulle kunna spy över PL idag!beställde kataloger den  8:e har inte fått ngt än, ringde idag och  kollade ...men oj vad länge sa de och  kollade...då har det precis blivit skickat från holland!jag som har visning i morgon och inga kataloger!
    Å vad surt!
  • Tudorjohansson

Ja idag har jag visning nummer 3. De första 2 har blivit godkännda så nu hoppas jag på STOR försäljning idag. Blir nog lite yngre folk idag oxå. De andra visningarna har de varit 50 och upp.

Hoppas på många nya bokningar oxå. Hur gör ni andra för att locka folk till att boka?

• Tudorjohansson

Fy vad jag hade varit sur om det va jag.

Svar på tråden PartyLite Del 2