PartyLite Del 2
lägger till
lägger till
Hur gör ni på era visningar. Ger ni de som bokar nya visningar nåt och lottar ni ut nåt till de som beställt???
Ja jag kan tycka att det e lite roligt att ge en liten sak till de som bokar ny visning. Typ ett teljus och kanske ev. lotta ut ett votivljus bland de som beställt eller kommit över en viss summa.
Hoppas mitt startpaket kommer snart så man kan börja greja.
Har mitt första party på söndag, börjar bli lite nervös
Fasen jag har inget party inbokat för än 28/10. Hoppas på att kunna övertala lite folk på söndag. Vill verkligen fö drömstarts paketet
Ja jag vill ju SÅÅÅÅ gärna ha drömstarts sakerna.
Mormor har lovat att ha party så nu har jag iallafall 2 bokningar. Bara 4kvar
Jag ska oxå till Jönköping men det var nog på tisdag tror jag. Eller så e jag hel fel ute. De va iallafall i Hovslätt, Boulhallen.
`Vet ni hur det funkar om man möjligt vis kan sölja ljus till företag. Funderar på att ta eb´n sväng bland butikerna här hemma och kolla om de vill köpa, dels för att elda i butiken och oxå för att kanske sälja vidare.
Fick svar nu från min ledare. man kan tydligen inte byta gruppledare för än efter att man varit inaktiv i 2år. Surt tycker jag.
Borde ju kunna göra det om det resulterar i att det går bättre för en.
Ja det e klart det blir struligt med de ekonomiska om man ska hålla på och byta. Men jag vet några som helt blivit "dumpade" av sina ledare och inte får nån hjälp och det går inte ensa att få tag på dom.
I sånna fall borde man kunna göra nåt för om inte ledaren sköter sitt jobb så går det ju ut över konsulten. Mycket tråkigt. Han 2 vänner som slutat sälja pga detta.
Ja idag har jag visning nummer 3. De första 2 har blivit godkännda så nu hoppas jag på STOR försäljning idag. Blir nog lite yngre folk idag oxå. De andra visningarna har de varit 50 och upp.
Hoppas på många nya bokningar oxå. Hur gör ni andra för att locka folk till att boka?
Tack!
Fy vad jag hade varit sur om det va jag.