Inlägg från: sassygirl78 |Visa alla inlägg
  • sassygirl78

PartyLite Del 2

aahhh fick min beställning idag:9 ska elda lite ljus ikväll...fick päron&kvitten i votivljus...luktar så himla gott....

• sassygirl78

Hej
    har nu allvarligt börjat fundera på att sälja själv ...var på möte igår och det känns lovande....
    Ska ringa min "ledare" idag och köra igenom de sista detaljerna....
    .
    En fråga bara vad händr om du inte lyckas få ihop de sex första visningarna?
    Men jag kanske klarar 2 och jag kommer upp över 3500 som startpaketet kostar?
    Måste jag då göra 4 till eller kan jag köra lite som det konmer?
    Hoppas ni förstog vad jag menade......

• sassygirl78

Hej hopp
    Ska ha min startvisning den 28/10:=
    Så kul.....
    Vad ingår i startpaketet nu igen har tappat bort lappen
    Nån som vill hjälpa mig?

• sassygirl78
    MammaLottisGottis skrev 2007-10-21 18:19:12 följande:
    Ljusglastrio, Glamour aromabrännare, Kaskad, Krom ljussläckare, Inspiration Afrika ljusstakar, Vit Våg Pelarljusfat, Revalitize Body Butter, Fyrkantigt Pelarljus Apelsin, Jordgubbsmeltz, & grönt äple votiv, 6 fransk Vanilj votiv, 12 st teljus, Antikljus, Väska, kataloger, beställningsblanketter och massa andra blanketter, doftprover......Tror det är allt...Lycka till med försäljningen!
    Tusen tack:)
    Tror jag tar med lite av mitt egna förråd oxå för att fylla upp det hela:)
  • sassygirl78
    MammaLottisGottis skrev 2007-10-21 18:53:57 följande:
    Ja det gjorde jag oxå, när jag började. Glöm inte och skaffa en duk till bordet. Jag köper mina på Jysk typ Velour. Men det kanske du redan har
    Nej ska inhandla det nu under veckan men är inte helt hundra på färg ännu kanske blir några olika:=O
Svar på tråden PartyLite Del 2