• Ylwis

PartyLite Del 2

*lägger till*

Mamma till Alvyn 051015
  • Ylwis

hallåj! är det ngn som kan  tänka sig att skicka en katalog till mig? har varit lite*off* under sommaren och har inte den nya katalogen så jag kan  beställa nyhtt till visningaran, vill beställa llt på en  gång så jag slipper beställa flera gånger. har varit i kontakt med min enhetsledare som lovat skicka åt mig för 2 veckor sen har  även  påminnt henne men inte fått den, börjar bli desperat nu!

Mamma till Alvyn 051015
  • Ylwis
    AnnaHjo skrev 2007-09-25 20:36:07 följande:
    Jag kan skicka om du inboxar mig din adress!!!
    tack
    Mamma till Alvyn 051015
  • Ylwis

Någon som vet om man kan  byta gruppledare?

min bor på andra sidan  sverige och verkar inte bry sig. hon har lovat nu i 3-4 veckor skicka en  katalog till mig så jag kan beställa in nya produkter då jag legat nere i sommar med allt.... inte har jag fått den, hon har även  lovat att skicka en  värdinne flyer åt mig men den har jag inte heller sett.

skulle vilja ha ngn  närmare mig.

Mamma till Alvyn 051015
  • Ylwis
    Tudorjohansson skrev 2007-10-11 09:39:07 följande:
    Min ledare e på Gotland men hon e KANON!!! Jag kan maila henne och kolla hur det funkar om du vill. Ska ju va ett stöd man har och inget som håller en tillbaka.Startvisningen gick bra. Fick bokningar så jag har bara 2 kvar tillls drömstarten. Kan nog knåpa ihop det.
    skulle vara jätte snällt av dig om du vill kolla med din ledare om det går byta.
    Mamma till Alvyn 051015
  • Ylwis
    MammaLottisGottis skrev 2007-10-15 08:48:17 följande:
    Har tänkt på en sak! Man får ju inte skriva ut P-lites namn i sina pressar. Eller har jag fattat fel?
    jo det får du i pressarna får man skriva det men inte skriva i en  tråd,gästbok då räknas detsom reklam.
    Mamma till Alvyn 051015
  • Ylwis
    MammaLottisGottis skrev 2007-10-15 11:49:59 följande:
    Ja visst är det så? Har precis för mig det.Man får skriva ut att man säljer men inte P-lites namn.
    jo det får man  det du däremot inte få göra är att skapa tidningsannonser, annonsera på internet eller på AMS om partylite men  i  pressen  är det helt okej att skriva att man  är återförsäljare för Partylite.
    Mamma till Alvyn 051015
  • Ylwis
    Carra78 skrev 2007-10-15 13:44:56 följande:
    Min kompis och jag ska ha en tillställning med lite olika grejer. Jag som konsult får varken ha p-lite namn med på afficer eller lämna det till tidningen. Detta kommer från p-lite kontoret!
    ja det var ju det jag skrev att man inte får göra men i din press här på FL får du skriva att du är återförsäljare för partylite.
    det du däremot inte få göra är att skapa tidningsannonser,afficher o dyl., annonsera på internet eller på AMS om partylite
    Mamma till Alvyn 051015
  • Ylwis

åh suck!!! skulle kunna spy över PL idag!

beställde kataloger den  8:e har inte fått ngt än, ringde idag och  kollade ...men oj vad länge sa de och  kollade...då har det precis blivit skickat från holland!

jag som har visning i morgon och inga kataloger!

Mamma till Alvyn 051015
  • Ylwis
    Tudorjohansson skrev 2007-10-23 15:56:43 följande:
    Å vad surt!
    kan man  lugnt säga.... har sökt paketet och det är i ånge hoppas den kommer i morgon men jag jobbar i stan 5,5 mil dit så då måste jag köra där paketet blir utlämnat om det hinner.... 7,5 mil sen  tillbaka 7,5 mil och  ha visingen  och sen hem 5,5 mil känns jäkligt surt...
    Mamma till Alvyn 051015
  • Ylwis
    MammaLottisGottis skrev 2007-10-24 08:46:45 följande:
    Hoppas du verkligen får paketet idag.
    nej inget paket, har sms avisering  och har inte fått ngt, tvingads ringa och  avboka!!! *hj*vla skit!
    Mamma till Alvyn 051015
  • Ylwis
    FruLök skrev 2007-10-25 22:43:27 följande:
    Hej tjejer.Tänkte bara höra med er om det är så att man MÅSTE köra hempartyn när man e konsult för PL eller om det funkar lika bra att bara köra på lösordrar?Funderar....
    du kan  ju köra ordrar och ha dig själv som värdeinna men  tänk på att komma över fraktgränsen.
    Mamma till Alvyn 051015
Svar på tråden PartyLite Del 2