Inlägg från: FruLök |Visa alla inlägg
  • FruLök

PartyLite Del 2

Hallå alla partylite fantaster. Kul att jag hittade den här tråden för jag ska nämligen ha ett hemma hos mej som min kompis ska vara värdinna på å jag har aldrig varit på något sådant tidigare å undrar nu om det finns nått speciellt som ni kan rekomendera mej att ev kika mer eller mindre på.

Tipsa mej om nåt som jag kanske bara MÅSTE ha i mitt hem...hehe.

Jag e sugen på olika ljusstakar osv men vad ligger dom i för priser? Hur funkar betalning osv? Överös mej med tips så jag har lite att sukta efter när det e dax.

tack på förhand.

• FruLök

Hej på er.

Tänkte fråga hur lång tid det kan tänkas ta innan grejerna kommer från det att man lagt in  beställningen.

Jag tänkte vara värdinna i mars/april men försäljaren tog inte upp min bokning, hon sa att det var för långt fram....Ni som e säljare, tar ni inte upp värdinnebokningar om det e för långt fram i tiden eller?

Ha en underbar lördag.
  • FruLök
    AnnaHjo skrev 2007-10-13 11:54:25 följande:
    Givetvis tar man upp bokningen!!! Det tar ca 2 veckor innan man har sakerna är vad vi säger men oftast kommer det tidigare Kan vara olika beroende på anatar jag....

Fyrklovern skrev 2007-10-13 13:06:34 följande:
    Jag hade tagit bokningen men jag vet att tex, min ledare som har väldigt många visningar i månaden, bara bokar in sig två månader i förväg.
    Tack tjejer för era svar, då vet jag att jag får längta i typ 2 veckor efter mina höstlöv å ljus. Jag har aldrig tidigare varit på ljusparty så det var första ggn å jisses så mycket jag föll för. Tur var det kanske att ekonomin satte stopp...haha men då har jag dock en ursäkt till att själv vara värdinna längre fram. Nu vet jag att denne försäljaren nyligen startat så jag tyckte nog att det var lite konstigt att hon inte var snabb å bokade in mej även om det e låååångt kvar tills dess. Då jag var återförsäljare för TW tog jag in alla bokningar oavsett när just för att vara säker på att faktiskt få dema "regelbundet".

Hur kan jag få redan på om det finns nån återförsäljare i mitt "närområde"?, den som var här kom från Märsta å jag e bosatt i Huddinge.

Ha en fortsatt trevlig lördagkväll.
  • FruLök

Hej tjejer.
    Tänkte bara höra med er om det är så att man MÅSTE köra hempartyn när man e konsult för PL eller om det funkar lika bra att bara köra på lösordrar?
    Funderar....

• FruLök
    Ylwis skrev 2007-10-26 13:01:17 följande:
    du kan  ju köra ordrar och ha dig själv som värdeinna men  tänk på att komma över fraktgränsen.
    Hej å tack för ditt svar. Hur menar du med fraktgränsen?
    Kan du berätta lite mer om hur det fungerar att vara PL-konsulent? Har man några krav på sej att få in beställningar regelbundet eller kan man skicka in en order då å då?
    Nyfiken på att prova men då blir det endast lösordrar jag kommer jobba med i så fall. Hur funkar det med väskan å så. Köper man själv demosakerna? Ja du ser, många frågor blev det.

Tack på förhand
Svar på tråden PartyLite Del 2