• Ylwa

PartyLite Del 2

Carra78 - sån här info får jag från min ledare, som för övrigt är toppenbra! Info om logoprodukter o rean har jag även fått direkt ifrån PL-kontoren igår tror jag.

//Y     

• Ylwa

Hej hopp...

Vad som blir kvar från sommarkatalogen blir nog en överraskning för alla, eftersom ju inga nyheter i nya katalogen är avslöjade. Jag har iaf inte hört ngt om det och min ledare brukar varasnabb på att lägga ut info.  

• Ylwa

Men Carra78 - det är antagligen det som är hela grejen, att man inte vet vad som kommer att vara kvar ju. Om hon på kontoret visste ngt, så hade hon antagligen stränga order om att inget säga. Du får väl vinkla det som så, att det är ett mysterium och den som är nyfiken får boka in en visning i september så får man se alla de fina nya produkterna.  

• Ylwa

Har förresten precis löst klänningsklämman =). Visserligen en vit som nog är rätt så bröllopsinspirerad, provade hos en kompis. Hon skulle sälja den så jag sa att jag skulle köpa den av henne. Den är jättefin =)

• Ylwa

Tjohoooo, nedräkning.. ska ner i källaren o försöka hitta mina skor, de har man ju inte sett på år o dar ha ha =) klackar, vad är det..

businessklädd tolkar jag som typ snygga byxor/kjol o en shysst top. inte typ mjukisbyxor o t-shirt alltså, vad säger ni andra?

Jag har fortfarande mina mammabyxor ju, såhär 4 månader efter förlossningen, så blir dom eller ej jeanskjol, sen något linne/top o cardigan tror jag bestämt  

• Ylwa

Carra78 - de ordnar en kul fest, och man får klä sig så fint man vill och kan... antar att de vill göra det roligt för oss. Vill man inte så behöver man ju inte...  

• Ylwa

Det var väl votivljusdoftblandningen för hösten som man skulle få...  

• Ylwa

vet inte om d var sagt att det var innan konf men var ej aktiv så iinte kollat så noga

• Ylwa

Bästa kollen, vet inte ens vilket hotell det är jag ska bo på, våra ledare har ordnat allt det där för att vi skulle kunna bo tillsammans o sådär..  =) Dock är all tordnat, kommer att åka med 3 andra tjejer från krokarna här, känner dem dock inte. Ska bli kul att inte åka ensam iaf, så man har någon att snacka lite med =). Ska iväg o prova skor hos en kompis så snart junior somnat, ska nog lägga honom pronto.

Vi ses på lördag, tjohoo  

• Ylwa

Åhhhhhh fy f-n va kul det var i helgen!! Det var länge sen jag hade så kul. Ja konferensen var ju trevlig och så, bara gott att säga. Vad dom jobbat hårt, hela partylitepersonalen, allt var toppen. Galakvällen jättekul. Bra band spelade på galakvällen, det var röj! tror jag sov 2,5 h i natt ha ha.

Massa med nytt fint, bl a julkrubba i olika delar. lite höstprodukter i lite halloweenanda, jättesnygg röd glasserie... och så så klart en den julprodukter. OCH en SPA-kollektion i 3 olika dofter och massa olika produkter i varje doft.

Och vi har fått veta om drömresan 2008, till Aten bär det av. det är PL's 5-årsjubileum så den blir 5 dagar! På 5-stjärnigt hotell. Jag skulle sååå gärna åka men tror inte jag kan satsa så mkt, när lillen är så ny.

Vi har fått massor med produkter, så klart, maten har varit toppen,  handflatorna är ömma efter allt klappande he he...   

Vad säger ni andra?

Svar på tråden PartyLite Del 2