PartyLite Del 2
I kväll ska jag på lanseringen här i Skellefteå Ska bli sååå kul att se nya katalogen, och förhoppningsvis bli peppad att komma igång igen. Det är ju 8 månader sedan jag höll en visning sist
I kväll ska jag på lanseringen här i Skellefteå Ska bli sååå kul att se nya katalogen, och förhoppningsvis bli peppad att komma igång igen. Det är ju 8 månader sedan jag höll en visning sist
Tänkte höra om det är någon här som varit konsult sedan någon gång under -05 och möjligtvis har kvar ljus eller hudlotion i doften Happy Moments (den rosa) från Lavish serien? Jag älskar den doften, det var de första ljusen jag köpte när jag var på en visning hösten -05 och har fortfarande ett teljus och 6 votivljus kvar (snålar på de ). Blev super besviken när jag själv började som konsult i feb -06 och insåg att de hade utgått ur serien.
Så finns det någon som har kvar nått av det och skulle kunna tänkas sälja det till mig så vore jag jätte glad...
Usch så sur jag är! Fortfarande är inte de nya doftproverna skickade Har visning ikväll och på söndag och så nästa tisdag... De kommer att bli såååå besviken att de inte kan lukta... Hoppas det blir lite sålt ändå!
Första visningen i kväll sen uppehållet. Lite pirrigt var det, men det gick bra ändå. Sålde för 2003:- och fick in 2 nya visningar Härligt! Det känns som om det kommer att flyta på i höst ändå.
Det har ordnat sig med dofterna också... Gjorde en fuling och köpte votivljusblandningen med höstens dofter på Tradera Då har jag i allafall så de kan lukta på de till jag får mina doftprover...
Sälja lotter och den som sen vinner på sitt lottnummer får handla för summan som blev för de sålda lotterna. På det sättet blir det ju mer handlat, och gynnar ju både dig och värdinnan. Har gjort så då jag haft visningar själv hemma. Det blev en hit, tog 20:-/lott och summan kom upp i drygt 1000:- Det är nått att testa