Inlägg från: Fyrklovern |Visa alla inlägg
  • Fyrklovern

PartyLite Del 2

Nuno skrev 2007-09-02 13:19:23 följande:
    Så spännande! Jag har precis skickat iväg en liten visningsbeställning och ska skicka in en konsultbeställning imorgon tror jag. Är det nån som vet om man får plocka ut en bokningspresent att ha i visningssyfte? Många är det ju som är sugna på aromabrännaren man kan få, Jordgubbsland heter det väl? Tänkte man kunde ha den och locka lite extra med på visningarna typ titta här vilken fin aromabrännare som kan bli din... Vad tror ni andra?
    Jo, men det ska man väl få, det "tjatar" min ledare om jämt att man ska ha med massa sånt ut, som man inte kan köpa utan bara kan få genom att vara värdinna! Då måste man väl kunna plocka ut det på en konsultbeställning?
    Själv har jag aldrig sånt med mig, det känns lixom lite "fel" att ha med saker ut och visa för gäster och så kan dom inte få köpa det, men det funkar säkert!
  • Fyrklovern
    fialotta75 skrev 2007-09-03 18:18:44 följande:
    Jag tillhör Irrblossen.
    Åhh, en Irrbloss till, vart bor du då?? Jag tror minsann att jag är den enda från Varberg!
  • Fyrklovern
    fialotta75 skrev 2007-09-04 17:56:33 följande:
    Jag bor ca.2 mil söder om Halmstad, så jag är superglad att dom började med möten i Halmstad. Det blev rätt sent när jag var tvungen att åka till Gtb.
    Ja, det förstår jag, funderar stakt på att börja gå på dom i stället, det är ju närmare med, men så blir man ju lite feg när Eva (min ledare) går i Göteborg...
    AnnaHjo skrev 2007-09-05 12:34:05 följande:
    Ja då får vi hoppas att dom hittade en hel del dom ville ha!! Har du några visnigar på g nu då??Själv har jag ingen inbokad i september och lika skönt är nog det eftersom bebis ska komma ut och vi renoverar huset...då är det heller inte så lätt att ta hem folk på en visning hemma hos mig!! Men men det kommer sen....kram
    Jag har oxå haft nyfikna "sniffare" hemma på besök och har min första visning av nya katalogen i morrn, ska nog kunna göra mig en hacka då!! Har 4 till inbokade i september och det kan nog bli fler!
  • Fyrklovern
    fialotta75 skrev 2007-09-06 08:36:22 följande:
    fyrklovern: Jag har också Eva som ledare men jag kör till Halmstad ändå. Kom dit du oxå, vi behöver bli fler annars kanske dom lägger ner mötena där. Eva ska nog sluta och då får vi ju Veronika som ledare och hon kör till Halmstad.Är det någon som vet hur jag får tag i 1 st "Skimmer Teljusbubbla"?? Har en gäst som slagit sönder en och jag kan inte hitta den som reservdel.
    Ska hon sluta!?!?! Jag prata med henne senast i går och hon sa inte ett ljud då, va tråkigt, jag tycker hon är riktigt toppen, i och för sig är Veronica bra med men jag känner ju Eva så bra nu! Tror faktiskt jag ska åka till Halmstad i stället!

Ang. Teljusbubblan så tror jag nog man måste beställa hela kittet, jag hade en kund som gjorde sönder den ena skimmer votivhållaren och den fanns inte som reservdel så jag fick beställa alla tre.
  • Fyrklovern

Wow, vilken visning jag hade i kväll, folk handlade som tokar och värdinnan (min mamma) fick välja för 1460:-, snacka om snopen!

Nu har jag ju tjänat i hop till allt jag ville ha inför julen, så himla gott och 4 nya bokningar fick jag med dessutom.

Nu ska jag försöka mig på lite sömn för i morrn väntar en hel dag med lilleman!

• Fyrklovern
    Ylwa skrev 2007-09-08 12:32:58 följande:
    Fyrklövern - wow, vilken visning, grattis!till både dig o mamman hi hi
    Ja, jag är mer än nöjd, hopps all pengarna kommit in på kontot så jag kan lägga ordern i morrn!!
  • Fyrklovern
    Nuno skrev 2007-09-12 14:46:50 följande:
    Det kommer säkert komma en extra katalog till jul gissar jag. Men nån som varit med lite längre kanske vet? Jag startade i februari.
    Jag frågade på förra regionsmötet och då svarade eva (Enekvist) att hon inte hade hört nåt men det kan ju hända eftersom hon sa "inte vad jag vet". Tror nog annars att det kommer ett litet blad bara i så fall! 
  • Fyrklovern
    Carra78 skrev 2007-09-13 11:58:06 följande:
    Nu har även jag beställt nya kataloger och doftrör. Tog dubbel upp med dofter!Har ju min votivljusblandning!Har ni haft visningar med bara den och hur mycket sålde ni för?
    Jag sålde för 7400:- på min fösta höst visning, fatta att vi blev snopna, men glada!!

Med risk för att hamna lite OT så måste jag bara nämna ett annat homepaty företag nämligen Me&I som jag handlade av när dom släppte sin kollektion i augusti. Många av oss som säljer är ju även småbarnsföräldrar och har ju säkert handlat av Me&I. Nu är det så att det har inte gjort annat än strulat med fakturor, leveranser hemliga paket mm och jag är så glad för att vi som jobbar för PartyLite jobbar för ett seriöst och mycket välorganiserat företag!!

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m22511174.html

Här är länken till Me&I tråden där folk "kräks" över deras ur-usla sätt att hantera hela denna höst-kollektions-katastrofen!!

Var bara tvungen att skriva av mig, gillar PartyLite ännu mer nu ju!!!
Svar på tråden PartyLite Del 2