Inlägg från: TrollMams |Visa alla inlägg
  • TrollMams

PartyLite Del 2

Trollmamma skrev 2007-08-31 22:19:36 följande:
    Tänkte höra om det är någon här som varit konsult sedan någon gång under -05 och möjligtvis har kvar ljus eller hudlotion i doften Happy Moments (den rosa) från Lavish serien? Jag älskar den doften, det var de första ljusen jag köpte när jag var på en visning hösten -05 och har fortfarande ett teljus och 6 votivljus kvar (snålar på de ). Blev super besviken när jag själv började som konsult i feb -06 och insåg att de hade utgått ur serien.Så finns det någon som har kvar nått av det och skulle kunna tänkas sälja det till mig så vore jag jätte glad...
    har inte sålt då men kolla Tradera där kan man hitta om man har tur!! Eller annonsera själv!

Jag tillhör Hjositindrorna!
    ♥ S T O L T mamma till snart 6 Trollungar!! BF 25 September ♥
  • TrollMams
    Trollmamma skrev 2007-09-01 17:28:14 följande:
    AnnaHjo: Har kollat Tradera men tyvärr utan resultat Får kanske sätta ut en köpes annons på Blocket eller så
    vad synd... men det klart annons går ju alltid....annars kanske det finns någon här som vet?????
  • TrollMams
    Fyrklovern skrev 2007-09-02 15:35:32 följande:
    Jo, men det ska man väl få, det "tjatar" min ledare om jämt att man ska ha med massa sånt ut, som man inte kan köpa utan bara kan få genom att vara värdinna! Då måste man väl kunna plocka ut det på en konsultbeställning?Själv har jag aldrig sånt med mig, det känns lixom lite "fel" att ha med saker ut och visa för gäster och så kan dom inte få köpa det, men det funkar säkert!
    då lockar man ju till att ev. få en bokad visning utav gästerna!  Och vem kan motstå den nya rubinröda lyktan man bara får köpa om man är värdinna!!!!
  • TrollMams
    Ylwa skrev 2007-09-05 12:32:31 följande:
    Mandarin o basilika är nog min favvis av fresh homarna oxå =). Har fått hem mina kataloger o doftprover, jättekul. 2 av mina vänner, och trogna kunder, var hemma igår och sniffade och ooohade och aaaahade he he =). Låter bra inför framtiden ju!
    Ja då får vi hoppas att dom hittade en hel del dom ville ha!! Har du några visnigar på g nu då??
    Själv har jag ingen inbokad i september och lika skönt är nog det eftersom bebis ska komma ut och vi renoverar huset...då är det heller inte så lätt att ta hem folk på en visning hemma hos mig!! Men men det kommer sen....

kram
  • TrollMams
    Fyrklovern skrev 2007-09-05 18:08:31 följande:
    Jag har oxå haft nyfikna "sniffare" hemma på besök och har min första visning av nya katalogen i morrn, ska nog kunna göra mig en hacka då!! Har 4 till inbokade i september och det kan nog bli fler!
    Lycka till i morrn då!!!
    Ylwa skrev 2007-09-05 18:24:43 följande:
    tror jag har 3 visningar inbökade i sept, en avbokn idag. har haft 2 visningar m ny katalogen - hade ju votivljusblandningen dom fick sniffa på då.
    Oki, låter roligt med lite inbokat!!
  • TrollMams

Fyrklövern -  Hur gick visningen du hade??

• TrollMams
    tottalisa skrev 2007-09-06 15:23:09 följande:
    Hon har den ikväll, hos mej. Står och brer smörgåsar för fullt!
    Jaha oki..vad roligt!! Lycka till båda två då!!!
  • TrollMams
    Fyrklovern skrev 2007-09-06 22:48:57 följande:
    Wow, vilken visning jag hade i kväll, folk handlade som tokar och värdinnan (min mamma) fick välja för 1460:-, snacka om snopen!Nu har jag ju tjänat i hop till allt jag ville ha inför julen, så himla gott och 4 nya bokningar fick jag med dessutom. Nu ska jag försöka mig på lite sömn för i morrn väntar en hel dag med lilleman!
    Åhhh vad roligt för dig!!!(och för din mamma) Helt kanon jue!
    Natti och kram
  • TrollMams

Ikväll har vi gruppmöte!! Det ska bli roligt!!

• TrollMams

Åhhh det finns så mycket man villha.. undra om man inte skulle göra en konsult beställning ändå...???

Svar på tråden PartyLite Del 2