PartyLite Del 2
sara o maja, gjorde dem?? Det hade jag helt missat ha ha. vilket kap!
Carra - Fresh home är kvar, är inte säker på om det är ngt mer, intehunnit kika så noga, bara sovit sen jag kom hem
sara o maja, gjorde dem?? Det hade jag helt missat ha ha. vilket kap!
Carra - Fresh home är kvar, är inte säker på om det är ngt mer, intehunnit kika så noga, bara sovit sen jag kom hem
Trollmamma - jag tycker absolut att du kan ringa upp dina gamla värdinnor och kanske gamla gäster också, de som handlat lite mer än typ en ask teljus iaf. Finns ju nya saker för dem att se iom nya katalogen. Har de inte varit på visning sedan förra året är det ju även nuv katalogens nyheter nya för dem. Du har ju inget att förlora! Kan du inte maila partylite och säga att du vill börja få reflections igen, för att du vill sätta igång.
Vet faktiskt inte om man kan byta ledare eller inte, men man borde ju kunna tillhöra en annan grupp om man så önskar tycker jag. Vart bor du?
Sara o maja - vilken workshop valde du?
Jag var på den vita, "att lyckas från början". vart också rätt snurrigt på så kort tid. Jag hade gärna sett längre tid åt workshops =).
Carra . inga dofter från sommarkatalogen ser ut att vara med. Nya dofter är
Nheter
Vita snöbär
Glödande kol
Bär o bark
Röd ek
Plommon o konjak
skogsfrost
Nygamla dofter (jag känner inte igen dem, men de är inte nyheter, så de har väl varit med innan)
Säsongens kryddor
inlagda aprikoser
godisstång
kanel o lagerbär
granatäpple o fikon
paron o kvitten
hokus pokus
kanderad frukt
Jaaa.. o skulle man inte bra gärna vilja komma med på drömresan *sucka* har nog varken den tid eller ork det skulle krävas för att fixa resan, inte i år i alla fall men vad härligt det låter!!
Nästa konferens, dock, då ska jag med!
Vi gick ut på haket mitt emot vårat hotell (vi bodde på first hotel) och jag lovar att klänningarna funkerade som flugpapper, sällan har jag varit så uppvaktad ha ha. Hade så roligt.
Loveya - det var så sannt, spa-dofterna glömde jag. Klart du är välkommen här fastäön du inte säljer! Bara man diggar PL så går det utmärkt =).
IIIhhhh, visst finns det massor man vill inhandla, blir ju helt matt. Har haft 2 visningar nu i veckan, båda runt 2000, men bara med 4 gäster/visning så jag är ju ändå väldigtn öjd. Den första, i söndags, gick så himla bra, hade sånt flyt, och den igår gick åt pipan! Är så förvånad att ngn köpte ngt alls, jag var så snurrig och disträ. En hade t o m kryssat i att hon ville ha visning hemma. Jag blev helt chockad hi hi =) Men glad, så klart.
Ser att mina paket, med doftprover o kataloger bl a kommit till postens serviceställer idag, så får hämta imorgon. Synd attj ag inte är hemma då bara, tur att de har öppet på lördag oxå. Jag läääängtar.
jag här till guldstjärnorna
har 2 stora paket att hämta idag . konferensreabeställningen o kataloger - yeeeees
Japp,det är ju bara att beställa på konsultbeställning det. Jag tror också att rubinlyktan kommer att bli en hit, den måste vi ha! Dels att locka med, dels för att min gubbe är väldigt förtjust i rött glas =).
Det är lite svårt det där med försäljning för mig också, men jag tar det på mig själv - jag är för dålig på att peppa värdiinnan tror jag. Har dock haft hyfsad försäljnin på mina, runt 2000 precis - men ofta på bara 4 gäster eller så.... jag skall coacha mina värdinnor bättre så fler gäster dyker upp.
Mandarin o basilika är nog min favvis av fresh homarna oxå =). Har fått hem mina kataloger o doftprover, jättekul. 2 av mina vänner, och trogna kunder, var hemma igår och sniffade och ooohade och aaaahade he he =). Låter bra inför framtiden ju!
tror jag har 3 visningar inbökade i sept, en avbokn idag. har haft 2 visningar m ny katalogen - hade ju votivljusblandningen dom fick sniffa på då.
Fyrklövern - wow, vilken visning, grattis!till både dig o mamman hi hi