Inlägg från: Carra78 |Visa alla inlägg
  • Carra78

PartyLite Del 2

Tycker det är synd att Kanderat äpple inte finns att köpa med något ljus. Det är ju bara med i votivljusblandningen.

• Carra78

Nu har även jag beställt nya kataloger och doftrör. Tog dubbel upp med dofter!

Har ju min votivljusblandning!

Har ni haft visningar med bara den och hur mycket sålde ni för?

• Carra78

Det är så att en kompis och jag ska ha en "tjejkväll" men lite olika visningar. Vi ska bla visa produkter från Oriflame, Partylite, ett företag med smycken. Den som vill få självklart beställa.
    Vi kommer även att sätta upp lappar i affärer samt även i tidningen.
    Frågan är nu om jag som konsult får använda ordet Partylite i dessa sammanhang?

• Carra78

Ha visning snart men inga nya prdoukter hemma.
    Vad göra!

• Carra78

Undra varför höstdofterna fortfarande är restade!

• Carra78

Ja nu är ju dofterna restade till slutet av sept.

Har ev en visning i slutet av sept, men ina nya produkter hemma va göra?

• Carra78

Ja men den har jag, men pinsant med inga nya produkter. får ju inga pengar förrän i slutet av månaden.

• Carra78

Vilka produkter visar ni på era visningar nu?

• Carra78

OK, men vill ändå gärna veta vilka produkter ni har på erat bord nu. Någon annan!

• Carra78
    MammaLottisGottis skrev 2007-10-15 08:48:17 följande:
    Har tänkt på en sak! Man får ju inte skriva ut P-lites namn i sina pressar. Eller har jag fattat fel?
    nej det får man inte!
  • Carra78
    Ylwis skrev 2007-10-15 13:04:36 följande:
    jo det får man  det du däremot inte få göra är att skapa tidningsannonser, annonsera på internet eller på AMS om partylite men  i  pressen  är det helt okej att skriva att man  är återförsäljare för Partylite.
    Min kompis och jag ska ha en tillställning med lite olika grejer. Jag som konsult får varken ha p-lite namn med på afficer eller lämna det till tidningen. Detta kommer från p-lite kontoret!
  • Carra78

Mm, så när vi ska våran tillställning heter det "Heminredning med doftljus"

• Carra78

Behöver snabbt hjälp nu!

Vi fick ett papper ifrån Partylite om alla brinntiderna på ljuset. Ingen som kan scana och maila över det till mig. Behöver ha det till i morgon.

• Carra78

Hittade på deras hemsida nu efter mycket letande!

• Carra78

Hur mycket kännar en ledare på sina konsult?

• Carra78

Mycket konstigt!
    En kompis och jag ska odrna en tjejkväll med lite olika grejer att titta på.
    På afficen vi har gjort har vi skrivit "P-Lite", det kan väl inte vara förbjudet?

• Carra78

Lotterna köper kan man köpa i pappershandeln. Brukar köra en ring med 100 lotter på.

Svar på tråden PartyLite Del 2