Inlägg från: TrollMams |Visa alla inlägg
  • TrollMams

PartyLite Del 2

Ska hämta paket på tordag!!! Ska bli såå roligt!!!!

Carra 78 - Kanderat äpple finns ju bara som bokningsgåva... hoppas att dom bokar sig då eller var det dig själv du tänkte på???

♥ S T O L T mamma till snart 6 Trollungar!! BF 25 September ♥
  • TrollMams
    Trollmamma skrev 2007-09-11 21:45:46 följande:
    Första visningen i kväll sen uppehållet. Lite pirrigt var det, men det gick bra ändå. Sålde för 2003:- och fick in 2 nya visningar Härligt! Det känns som om det kommer att flyta på i höst ändå.Det har ordnat sig med dofterna också... Gjorde en fuling och köpte votivljusblandningen med höstens dofter på Tradera Då har jag i allafall så de kan lukta på de till jag får mina doftprover...
    Roligt med nya bokningar och så blev den ju kvalifiserad!!! Kul!!!!!
  • TrollMams

Enligt min ledare så ska det bli striktare regler..att vi inte ska få veta saker för tidigt utan att det ska komma snabbt inpå... för att som tex julirean visste vi om redan i juni och då hade folk sålt de grejjerna direkt därför fick inte alla de dom ville beställa i juli... redan efter 3 dagar var ju allt slut liksom....

• TrollMams
    Nuno skrev 2007-09-12 15:32:20 följande:
    Ja det var verkligen supertråkigt. Man hade ju inte en chans att beställa ur den rean... Allt var slut direkt. Jättetrist. Hade flera kunder som blev besvikna och det resulterade i ingen visningsbeställning alls...
    Precis samma sak för mig....
  • TrollMams
    Fyrklovern skrev 2007-09-18 16:21:17 följande:
    Nu ska jag iväg och ha en visning till, ska bli så skoj, känner mig riktigt laddad!!
    KUL!!!!
  • TrollMams
    MalinT skrev 2007-09-21 14:52:24 följande:
    (Konsulter)Har ni sett det nya erbjudandet som kom idag? Väldigt kort  tid(bara fyra dagar) MEN vilket pris!!Ska nog slå till på två stycken.
    ja jag såg det och kommer nog också att slå till.....
  • TrollMams
    snuttgurkan skrev 2007-09-21 15:01:45 följande:
    Gillade en del av dom nya dofterna!Blev nästan nöjd med det jag köpte, hade jag haft mer pengar hade jag varit ännu nöjdare då jag kunnat köpa mer av det jag ville ha.Värdinnan (systeryster) var iaf nöjd, visningen slutade på 11500:-
    OJ OJ OJ så mycket!! Vad duktig du är!!!!
  • TrollMams
    snuttgurkan skrev 2007-09-21 15:22:37 följande:
    Jag handlade bara, jag var varken värdinna eller konsult.Men visst var jag duktig som handlade iaf =)
    OJ!!!!!!!!!!!!! Vaddå SHOPPA!!! Åhh VILL jag med!!!!!!
  • TrollMams
    Ylwis skrev 2007-09-25 20:29:51 följande:
    hallåj! är det ngn som kan  tänka sig att skicka en katalog till mig? har varit lite*off* under sommaren och har inte den nya katalogen så jag kan  beställa nyhtt till visningaran, vill beställa llt på en  gång så jag slipper beställa flera gånger. har varit i kontakt med min enhetsledare som lovat skicka åt mig för 2 veckor sen har  även  påminnt henne men inte fått den, börjar bli desperat nu!
    Jag kan skicka om du inboxar mig din adress!!!
    ♥ S T O L T mamma till snart 6 Trollungar!! Om han bara ville komma ♥
  • TrollMams

Hoppas att det gått bra för er som haft era partyn!!??
    Själv har jag inte många inbokade alls eftersom jag fått en liten prins i fredags.
    Men det hade varit roligt om man hade haft mer.....men det kommer väll....

Lycka till alla på era visningar ni har framöver!

♥ S T O L T mamma till 6 Trollungar!! ♥
  • TrollMams
    Fyrklovern skrev 2007-10-10 18:32:47 följande:
    Åhhh va roligt, Grattis!! Gick allt bra?
    Allt gick kanon!!!
  • TrollMams
    FruLök skrev 2007-10-13 10:42:47 följande:
    Hej på er. Tänkte fråga hur lång tid det kan tänkas ta innan grejerna kommer från det att man lagt in  beställningen. Jag tänkte vara värdinna i mars/april men försäljaren tog inte upp min bokning, hon sa att det var för långt fram....Ni som e säljare, tar ni inte upp värdinnebokningar om det e för långt fram i tiden eller? Ha en underbar lördag.
    Givetvis tar man upp bokningen!!!
    Det tar ca 2 veckor innan man har sakerna är vad vi säger men oftast kommer det tidigare Kan vara olika beroende på anatar jag....
Svar på tråden PartyLite Del 2