• tsunami

Thyroidea

Men om du får svar, och du inte bryr dig om att läsa svaren...vad vill du ha ut av frågan? Vill man ha hjälp, underlättar det ju faktiskt om man är trevlig, eller hur? Att man sedan kanske får vänta tills någon med rätt erfarenhet svarar, det får man helt enkelt ta. Helt allvarligt undrar jag varför du är så otrevlig när folk försöker hjälpa dig så gott de kan? Läs igenom alla inlägg som skrivits, så ser du ju att du faktiskt FÅTT svar, så vad bråkar du om?

• tsunami

Vet du, orkar du inte ens läsa igenom de svar du fått, så får du skylla dig själv. Jag har läst igenom dem, och hittar enkelt de fyra inlägg som besvarar trötthetsfrågan, efter bästa förmåga. Och nog tycker jag att det åtminsone SER otrevligt ut, när du upprepar frågan gång på gång och även med fet stil, trots att man redan svarat på den. Men det är min personliga uppfattning, och även övriga som svarat, tydligen. Ett tips är väl att du tar kontakt med läkare för att få de svar du vill ha. Här är vi bara vanliga människor, och räcker inte de svar vi ger...får du helt enkelt leta på annat håll. Kanske någon annan har lust att fortsätta skriva här, men nu går jag med. Det är inte roligt att försöka hjälpa med den respons som den här tråden ger, tyvärr.

Svar på tråden Thyroidea