• vadskajaghetadå

får era 2-3åringar titta på hej hej sommar?

jag brukar inte vara så noga med vad oscar kollar på - sådär

men jag tycker inte om programmets jäkla serier!!!!

morden i midsomer, dracula (det var nån läskigt skelett med tomma ögonhålor som jag regareade på)

sommarlovsprogrammen var definitivt bättre förr!!!! då kunde väl t. om småbarnen kolla utan att kunna läsa texten!

bli irriterad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ALLT BLIR sämre hela tiden, ju mer tiden går!

• Svar på tråden får era 2-3åringar titta på hej hej sommar?
  • Ankissen

Nu är E ju bara 19 månader, men han gillar det som kommer innan Hej hej sommar. Men jag håller helt klart med dig - programmet suger verkligen...

Mamma till världens sötaste Elliot
  • blackangel

Fast min dotter på 10 år gillar sommarlovsmorgon. Tror det vänder sig till skolbarnen mer. Men det visas ju även jättemånga småbarnsvänligare program innan och efter hej hej sommar som de mindre barn kan titta på.

• Teskedsmamman

Min 3½-åring kollar på det.. fast nu gillar han inte andra halvan av programmet och kollar bara tintin/shaun t ex och sedan vill han göra annat istället... men morden i midsommar gillar han....

Magdis med Totte 0402, Ian 0510 och & Lillebror BF+5
  • blackangel
    Teskedsmamman skrev 2007-07-28 00:31:40 följande:
    Min 3½-åring kollar på det.. fast nu gillar han inte andra halvan av programmet och kollar bara tintin/shaun t ex och sedan vill han göra annat istället... men morden i midsommar gillar han....
    Det gör min 5-åring med. Och sången Hej hej sommar ska vi inte tala om. Han går o gastar den på högsta röstläget.
  • m00nfl0wer

Jag vet inte ens vad det är för program..

Lite OT: Tänk om min dotter skulle tycka om att se på teve ibland. Men nejnej, det är tråkigt tycker hon, oavsett program. Okej, det gör inget att hon inte tycker om teven men ibland kan det vara mysigt med en mysstund framför teven. Min dotter är snart 2år. Hon gillar inte ens Disney Channel.. hmm...

Hur får man ett barn att vilja se lite teve?

• Teskedsmamman
    blackangel skrev 2007-07-28 00:34:42 följande:
    Det gör min 5-åring med. Och sången Hej hej sommar ska vi inte tala om. Han går o gastar den på högsta röstläget.
    Ja, VARFÖR ska den vrålas på högsta volym
    Magdis med Totte 0402, Ian 0510 och & Lillebror BF+5
  • Nea 85

Håller helt med!! Det är ju värdelöst!!
    Introt är väl ok (hej hej sommar-låten).
    Tin-tin är också OK.
    Men det där jäkla Morden i Midsommar är nog det sämsta skit jag nånsin sett, och att de visar den 2 ggr dessutom (på danska andra gången) är ju bara för mycket!!

• Nea 85
    m00nfl0wer skrev 2007-07-28 00:37:32 följande:
    Jag vet inte ens vad det är för program..Lite OT: Tänk om min dotter skulle tycka om att se på teve ibland. Men nejnej, det är tråkigt tycker hon, oavsett program. Okej, det gör inget att hon inte tycker om teven men ibland kan det vara mysigt med en mysstund framför teven. Min dotter är snart 2år. Hon gillar inte ens Disney Channel.. hmm...Hur får man ett barn att vilja se lite teve?
    Min son va inte heller intresserad av TV:n innan vi köpte hem filmen Disney Cars! Och nu är han älskar den filmen, vill titta på den typ hela tiden. Och så har han fått leksaksbilar av Mc Queen och Sally och han bara äääääälskar dom!

(Men sen är han allmänt biltokig, så det va väl inte sp konstigt att han gillade den filmen )
  • m00nfl0wer

Min dotter älskar bilar, motorcyklar och andra motorfordon. Men är ändå inte intresserad av teven.. förutom när det är monsterstrucks eller motorcyklar.. men sånt kan man inte se hela dagarna. Har inte ens såna kanaler.. Haha.

Jag får väl köpa en film med bara sånt på.

Nea 85 skrev 2007-07-28 00:47:41 följande:

Min son va inte heller intresserad av TV:n innan vi köpte hem filmen Disney Cars! Och nu är han älskar den filmen, vill titta på den typ hela tiden. Och så har han fått leksaksbilar av Mc Queen och Sally och han bara äääääälskar dom!(Men sen är han allmänt biltokig, så det va väl inte sp konstigt att han gillade den filmen)
Svar på tråden får era 2-3åringar titta på hej hej sommar?