• Secrets

Utredning e missfall som INTE leder till IVF del 3

AHöst: ÅÅÅ va spännande!!!!

• Secrets

GoMorgon!
    Mailade fertilitetskliniken o frågade hur lång kötid dom har och om dom har nån lägre åldersgäns....
    Fick svar en kvart senare att kötiden är runt tre månader o att hon tyckte att jag va ung.
    Tre månader låter ju ganska bra, har hört många som får vänta mycket längre....

Känns som en evighets längtan att bara gå o vänta...
    Sambon tycker att vi ska vänta med att försöka på ny bebbe tills vi fått utredningen, vat inte om jag håller me. Om den nu inte skulle ge nå så känns de som att man "slarvat"bort tid...
    Men vi måste ju iaf vänta ett tag till, har ju inte varit opererad så länge ännu.

EvaX: Grattis!
    Finesssan: Hoppas den nya läkaren e bra! Lycka till!

KRAM KRAM

• Secrets

EvaX: Grattis!!

EvaX & Honung: Underbart härligt! Massor med KRAMAR till er!!!!

• Secrets

Idag kom första papprena från Fertilitetskliniken, en bunt med frågor som ska skickas tillbaka ...sedan är bollen i rullning.
    Så nu e de bara o vänta på kallelse.

Håller tummarna för er gravida!

Hej Magnolian!

Hoppas alla får en bra dag!
    Själv ska jag städa o tvätta färdigt, sedan laga mat ...när detta är klart ska jag ta med mig filten o gå ut i solen o titta på drakbåts tävling, ska nog förbi affärn innan o köpa med mig fika

• Secrets

Finesssan: Va härligt! Då kan du slappna av nu!
    Inte kul o bråka med fk, har ju gjort de "några" gånger (varit sjukskriven i snart 5 år), de tar så mycket kraft.
    Visade du henne din blogg (..eller minns jag fel)?!

Det är ca 3 månaders kö til fert.
    Men vi har funderat på o börja försöka igen, jag vill inte vänta flera månader i kö o sedan flera månader på utredning.
    ...men vi får se hur de blir.
    Irriterar mig på läkaren som sa att de e ok att börja förska igen 2,3 eller 4 månader efter op. Jag vill ha en specifik månad, känns som en stor skillnad mellan 2 månader och 4.
    Tiden får väll utvisa hur de blir.

• Secrets

Cia: svåra frågor...
    Har du fortfarande rester? ...så kanske de e nån variant av mf-blödning och mens?!
    Nja tror inte riktigt att dom kan se, men har du rester så ser dom! ...men o andra sidan så kan dom kanske se de på slemhinnorna?! *e jag ute o cyklar?!*
    Men eftersom du haft äl-känning?! så borde de väll vara mensen
    Hur man räknar är då lite hopplöst, inget jag kan iaf. Men är du ganska säker på äl borde du kunna räkna utifrån den o i sluändan få ihop en cykel

Känns som att detta inlägg bara blev rörigt, hoppas du förstår lite av vad jag svammlar om

• Secrets

Cia: va skönt att du får komma på efterkontroll!

Bubblan: MYSIGT o börja kika på barnvagn

• Secrets

bubblan: Vagnen va ju jätte fin! Va mysigt o få köpa vagn *ler*

Eva: Lycka till!

• Secrets

Grattis Eva!!! Kram

Cia: Hoppas du får svar på alla frågor i dag o att allt ser bra ut! Kram

Hoppas alla får en bra dag! Kram

• Secrets

Idag har jag faktiskt varit glad
    Vi va till banken i går o fick huslån, jag va JÄTTE nevös innan ...men de va ju inga problem!!! Vilken lättnad!
    ...o dessutom så blir de ingen större skillnad på månadskostnad en va de e nu
    *dansar på moln*
    Så nu e de bara huset som saknas

• Secrets

Oj här har de hänt mycket sen sist jag va inloggad...
    Ska läsa ikapp!

Hoppas alla får en bra kväll!
    Kram

• Secrets

Hej!
    Har varit inne och läst nästan varje dag, men jag har inte orkat skriva.... humöret går ju upp och ned o just nu är det ganska långt ner. Denna vecka borde vi fått bebbe om de inte blivit X... trode inte att de skulle påverka mig så, men jag har varit deppig hela dagen, på torsdag va de bf.
    Jag kan inte sluta tänka... men samtidigt vet jag inte om jag törs bli gravid igen (vi har börjat försöka igen).
    Vänninan kom o berättade att dom ska ha i vår, ...jätte glad för deras skull, men jag då, när e de min tur?
    Om jag blir gravid igen kommer det att bli 5:te gången, hur kommer man kunna lita på att de funkar, kommer man bli lycklig?
    Känns så jobbigt att man totalt varit gravid mer en nio månader, men ingen bebbe...
    Varför tror andra vänninor/mammor att bara för att man har problem att få egen bebbe ska man vilja gosa extra mycket med deras. De e ju inte direkt samma sak som att ha en egen bebbe.
    Min vännina säger alltid att jag kan komma över när jag känner mig deppig o gosa med hennes tös (tanken är god), men jag klarar inte av att gosa med någon annans bebbe när jag e deppig.

Usch va jag klagar, men mår ganska surt just nu så jag hoppas jag inte smittar av mig.

Massor med kramar till alla o hoppas allt går bra o att ni får en bra vecka
    Tittar in i morgon!
    Kram

• Secrets

Är det någon som gjort sin missfalls utredning i Örebro??
    Jag börjar min den 22/10 o e lite nyfiken på hur dom gör här...

• Secrets

Sparken:
    jag har alltid haft samma symptom, lite ömmande boobs (dom känns dock "fylligare") och de j*vla kvälls illamåendet.

...men jag har varit skengravid många gånger oxå, så jag litar inte riktigt på mig själv.
    (har illamående nu på kvällarna)

• Secrets

Sparken:
    Jag testar inte tidigare en bim, brukar inte lyckas o plussa tidigare (o blir de plus på bim brukar de vara JÄTTE svagt)

Vad betyder "dpo"? Säkert något jag borde veta...

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF del 3