• Plastgurka

*Hmm, okej denna frågan kanske låter konstig, men men.

Hmm, okej denna frågan kanske låter konstig, men men....

Har testat positivt i onsdags... Och så har jag läst att man brukar få mörkare vårtgårdar och att dom blir mer "knottriga".

Var tvungen att kolla nu för jag har inte tänkt på det, men på mig ser det mest ut som om det är en massa finnar på vårtgårdarna. Nästan vita ojämna knottror liksom..

Hmm, nån annan som det ser såhär ut på??

• Svar på tråden *Hmm, okej denna frågan kanske låter konstig, men men.
  • Cinderellla

Mina har blivit lite mörkare till färgen o lite större. men jag har oxå lagt märke till lite "knottror".

Grattis till knytet :)

• Heli77

Mina har mörknat, har en markant mörkare kant runt, upphöjningar och brösten för övrigt är täckta av ett nätverk av blodådror. Men så blev de inte meddetsamma utan det kom efter ett tag in i graviditeten. Men det kan nog skilja sig från till person till person hur fort det kommer.

Grattis och lycka till med bebisen!

• Malin och Micke

mina har inte blivit så knottriga men helt klart mörkare!!! från att ha varit rosa så är dom numer mörk bruna.. men det kommer lite stegvis det där. dom mörknar ju inte över en natt direkt utan kommer sakna men säkert.

• Edwina

Mina har blitt större och mörkare men det kom nog inte för än i 4-5 månaden. Däremot blev hela brösten snabbt större och ådrorna kom på en gång. Tyvärr måste jag tillägga att de har inte förändrats till det positiva direkt... men men... någon som vet om bröstvårtorna + vårtgårgdarna återgår till det normala läget? Jag menar färgmässigt och storleksmässigt att formen blir annorlunda på hela brösten förstår man ju...

• RedTopaz

Mina är ljusa, men större. Resten av brösten är nästan blå pga alla groteska blodådror! fast å andra sidan är jag extremt ljus så mina blir kanske inte mörkare?

Är det förrästen ngn som vet var man kan köpa behåar av strl 75DD i stockholm som inte ser ut som kärring- behåar?

Svar på tråden *Hmm, okej denna frågan kanske låter konstig, men men.