Jag har förstört mitt förhållande
Jag är en 26-årig tjej som varit tillsammans med min nuvarande kille i ca 1 år, vi skulle flytta ihop nu i september och kom just hem från en resa som varit väldigt mysig. So far so good.
I onsdags gjorde jag slut med honom pga någon löjlig anledning och när jag sedan försökt reparera skadan så har det gått dåligt. Vi har pratat länge imorse och han vill nu vara själv resten av dagen för att "tänka över saker och ting". Jag förstår honom verkligen, för det är inte första gången jag gör så här. Visst, han har sina brister och har gjort en del korkade saker men ingenting som jag egentligen vill göra slut över.
När vi blev tillsammans var han den drivande parten och jag velade länge innan jag bestämde mig för att satsa på oss. Han har inte haft något förhållande tidigare pga väldigt dåligt självförtroende (det börjar bli bättre). Jag har haft ett par längre förhållanden och ett ganska gott självförtroende. Det har nog skapat en obalans som lett till att han många gånger känt sig underlägsen. Ska vara ärlig har jag nog spelat en del på det i vissa situationer.
Han har visat att han vill vara med mig och att han älskar mig men ändå har jag ifrågasatt det och nästan letat efter fel hos honom... varför gör jag så? För att verkligen få bevis för att han vill ha mig, sätta det på prov... jag vet att det är fel men det är som att jag inte kan låta bli. Han har säkert fått nog nu och jag förstår honom.
När han skjutsade hem mig imorse sa han att han skulle höra av sig senare idag men jag sa att nej, det var inte lönt att han gjorde det... VARFÖR säger jag så när allt jag vill är att han ska höra av sig!
Tack till er som orkat läsa. Det kanske finns någon som har råd eller tips till mig? Jag vet själv varken ut eller in... sitter bara och väntar på att han ska ringa och säga att nu är det slut för gott... :(