Inlägg från: störtis |Visa alla inlägg
  • störtis

Kämpartjejerna! Världens goaste tjejer! Pöss!

Hej tjejer! Nu har jag fått starta en ny tråd.

Lots of love! Puss puss, skriver mer sen!

• Svar på tråden Kämpartjejerna! Världens goaste tjejer! Pöss!
  • störtis

Hej tjejer! Vad gör ni? kram kram

• störtis

Heeeej gumman! Va kul att du är här igen! Saknat dig massor!

Har du MSN gumman? vi pratas vid där också!

Klart du ska flytta tillbaka! Känner igen mig i det du skriver, men jag längtar istället ibland bort! Till ex.vis hus på landet... (27 års kris).

Hade nog ÄL i onsdags eller ngt, vet inte, men flytningarna påkallar det. Detta var dock på dag 9, så det verkar skumt, tidigare har jag fått utslag när jag testat med stickorna på dag 13 och 14,

KRAM så länge.

• störtis

Hellu vännen, verkar bara vara du och jag här! VAAAAAAR är alla??!?!!?!?!?!?
    ska göra iordning här hemma idag, ledig, skönt. Ska ha syrran +man på middag ikväll. Alex skulle köpa ngt gott på saluhallen så jag skulle bara handla det lilla till.

Har precis varit och långpromenerat, och på vägen hem, lite shopping, jävla shoppoholic alltså!!!!

KRAAAM i det underbara vädret, det är så varmt här i gbg.

• störtis

åhhhh fy vad jobbigt, känner med dig, och hoppas att du mår bättre.

Fick mens idag! Ohhhh.... jobbigt!

KRAM

• störtis

Grattis vännen.

ÄL igen om ca 10 dgr, yipiee! då ska jag köra med stickor, grape och sex minst 2 ggr om dan, hehe

• störtis

Vi har köpt HUS! Helt galet! Återkommer med mer detaljer snarast. Ska till mitt nya jobb idag! Kuuuuuuuul!

Ps. Lite bakis från champagne-firandet igår, oops! DS

• störtis

har lagt upp lite bilder på huset på facebook! om ni har det kan ni adda mig!

Sjukt fullt upp hela tiden nu! Äl om ett tag, och jag ska (!!!) använda stickor! Hoppas allt e bättre med era nackspärrar och att du smulis mår bättre (med illamåendet).

Vad ska ni göra ikväll tjejer?

Jag o Alex ska ut och äta med några vänner, sååå mysigt. Bara drömmer om vårt hus heeela tiden1 Ska bli såå jävla kul!

Puss på er!

• störtis

HEj på er! Kan ngn åta sig att göra en ÄL/BIM-lista?

Jag ha ÄL i dagarna. Idag är det dag 11.

Störtis - ÄL 21-27 aug. BIM 8 sept

Pöss

• störtis

Ingen sex under hela denna ägglossningen, har ingen sexlust what so ever! Så då blir det heller inga barn gjorda. Hoppas ni haft det bättre.

KRAM

• störtis

hi girls
    ligger hemma i maginfluensa... fy fan
    kul när det är första veckan på mitt nya jobb, not!!!

ingen sex denna period...

håller tummarna för er!!!

chippsan, vad har hänt med dig och msn????

puss

Svar på tråden Kämpartjejerna! Världens goaste tjejer! Pöss!