Kämpartjejerna! Världens goaste tjejer! Pöss!
Hej!
Och tack störtis för att du meddelade den nya tråden i gästboken, jag hann redan leta runt alldeles desperat, och tänkte att jag hade tappat bort er för got...
Här är allt som vanligt: ÄL på väntad dag (igår), 2 ggr sex samma dag, varav ett samklimax (jag fortsätter tro att det åtminstone inte försämrarar spermiernas simförmåga...). Noll förhoppningar eller förhoppningarna i taket, beroende på hur ärligt man vill se på saken. Men jag har redan börjat kolla in fertilitetsvården. Det är bara ett par månader tills vi har försökt i ett år.
Men jag har en plan. I vår kanske vi flyttar tillbaka till Stockholm och då skall jag och chippan-tippan vara gravida samtidigt! Vad sägs?
Jag fick en jäkla Stockholmslängtan när jag träffade min kompis i lördags. Hon är här hemma på semster från jobb som skådis på Sthlm stadsteater. Och vet ni vad: Facit är att mitt liv har blivit tråkigt! Det är fakta. Jag saknar premiärfesterna, promenaderna på söder och natt-bion. (Här kunde någon som känner mig säga att jag ju hatar premiärfester, centrala stan och allt som oftast somnar klockan nio....)
Men jag tror att det har blivit så mycket fokus på familj, medelålder och pengar-till-hyran på sista tiden att jag börjat längta efter motsatsen. Och det finns inget bättre ställe än sthlm att vara ung o vild och ansvarslös i, tycker jag.
Och fan ta den som kallar detta 30-årskris.