Inlägg från: valkyrian |Visa alla inlägg
  • valkyrian

Kämpartjejerna! Världens goaste tjejer! Pöss!

*tar oskuld med vilt begär*

coolt!

• valkyrian
    Chippie skrev 2007-07-28 21:53:39 följande:
    Sova redan?! Det är ju sommar och semester! Kram på er allihop!
    Hehe, semester för dig ja, sommarlov för mig, vilket innebär sommarjobb, dessutom jobbar jag natt så ngn timmes sömn är att föredra. Men nu jobbade jag sista natten och på onsdag börjar jag ett nytt jobb på 75% i 4 veckor, sen när skolan börjar har jag varannan helg

Inget plus för mig denna månad heller :-S

Bläääh. Killen och lilltjejen är inte hemma heller så jag är lite själv. Helt underbart!
  • valkyrian
    wellpapp skrev 2007-07-29 03:25:11 följande:
    jag tror inte ens jag kan få ett plus, jag har ju aldrig fått det... hur känns det?
    Det känns fruktansvärt overkligt iaf, minns jag sen dottern. Det kommer nog! Hur länge har ni försökt?
  • valkyrian

Åh, jag har aldrig längtat efter innerstan, gick hela högstadiet i vasastan, och det har blivit mkt krogen med stureplan och allt vad det innebär, men jag vill ju bara hem till min ö i havet hela tiden, mitt paradis på jorden. Det är långt till allt och finns inga affärer eller snabbmatskedjor, men det är sånt man får ta.

Längtar efter hus och grillfester i trädgården, hatar att bo i lägenhet. Men alla är olika :)

Vi har köpt en ny bil, en asfin Nissan Almera som inte ens gått 7000 mil, det är en 01 :)Asfrsäch. Idag skall jag iväg till ett par kompisar iaf.

Jag har inte ÄL föränns den 15/8. Jobbigt med lång cyckel, blir mindre chanser och så mkt längre emellan allt. Denna månad hade jag 34 dagar emellan mens-mens. :S Annars är det skönt, när man inte vill bli med barn. :S

• valkyrian

Hej, tittar in till er! Har tagit en paus i försök till bebis, vill komma lite till rätta med livet först, har ju ett år kvar i gymnasiket som börjar nu så det kan vara bra att få det klart utan att oroa sig för sjuksrinving pga grav o dyl.
    Så kanske till nästa sommar och då skall alla i denna tråden (förutom jag) ha mage eller bebis!

Svar på tråden Kämpartjejerna! Världens goaste tjejer! Pöss!