Kämpartjejerna! Världens goaste tjejer! Pöss!
*tar oskuld med vilt begär*
coolt!
*tar oskuld med vilt begär*
coolt!
Haha!
Nu måste jag sova :-/
Natti natt!
Åh, jag har aldrig längtat efter innerstan, gick hela högstadiet i vasastan, och det har blivit mkt krogen med stureplan och allt vad det innebär, men jag vill ju bara hem till min ö i havet hela tiden, mitt paradis på jorden. Det är långt till allt och finns inga affärer eller snabbmatskedjor, men det är sånt man får ta.
Längtar efter hus och grillfester i trädgården, hatar att bo i lägenhet. Men alla är olika :)
Vi har köpt en ny bil, en asfin Nissan Almera som inte ens gått 7000 mil, det är en 01 :)Asfrsäch. Idag skall jag iväg till ett par kompisar iaf.
Jag har inte ÄL föränns den 15/8. Jobbigt med lång cyckel, blir mindre chanser och så mkt längre emellan allt. Denna månad hade jag 34 dagar emellan mens-mens. :S Annars är det skönt, när man inte vill bli med barn. :S
Hej, tittar in till er! Har tagit en paus i försök till bebis, vill komma lite till rätta med livet först, har ju ett år kvar i gymnasiket som börjar nu så det kan vara bra att få det klart utan att oroa sig för sjuksrinving pga grav o dyl.
Så kanske till nästa sommar och då skall alla i denna tråden (förutom jag) ha mage eller bebis!