Inlägg från: Chippie |Visa alla inlägg
  • Chippie

Kämpartjejerna! Världens goaste tjejer! Pöss!

Fan då Valkis.

• Chippie

Sova redan?! Det är ju sommar och semester!

Kram på er allihop!

• Chippie

Men Störtan... Såg just att vi ligger under "Svårt att få barn". Var det meningen? Går ju sådär för oss iofs... Fundersam

• Chippie

Heeeej Sanna! Åh vad jag saknat dig! *krama*

Ja nu är det försök 10... Jag tror inte jag har ÄL heller denna månaden. Har inga flytningar ALLS och inte ont i magen. Däremot har jag läst att man ska börja räkna på dagen man blöder på "riktigt" vilket innebär att jag inte behöver räkna alla spottingsdagarna och det gör att chansen är LITE bättre. I så fall är jag på dag 15 idag. (Var nåt svar på en fråga på nätet där enhetschefen och docenten på Fertilitetskliniken i Gbg svarade)

Det vore ju kanon om du flyttade tillbaka till Sthlm! Fast då kräver jag att du träffar mig IRL. Moahahahaha. Vi kan gå där med våra magar och tvinga alla södermalmspretton att lämna stolar och säten åt oss.

Tagen av en goth... Herregud. Jag vet! Vi tar genast fram ett bärbart solarium, make-upborttagning och en blommigklänning och hotar den med! Då släpper den dig direkt! Borde funka som vitlök, kors och silverkulor gör på vampyrer...

KRAAAAAAAAM!

• Chippie

Dåså Sanna! Nu är du MSNad.... *skrattar elakt och diaboliskt*

Psyket alltså?! Dääär känner jag aaaalla... *låter stockholmsk och stureplansk och kindpussar alla stördisar*

Ja men då är det kanske inte omöjligt för mig då?? Fast jag har ju börjat oroa mig för att jag har noll och intet av flytningar för det mesta. Vad ska de stackarna då simma runt i?! Herregud jag är ett enda stort psykbryt hela jag. Men jag mår alltid bättre när jag får vara här hos er!

PÖSS!!!

• Chippie

Vi är lite sega i den här tråden tycker jag! Kom igen girls! Skriv roliga saker!

• Chippie

Haaaaalllllååååå var äääääär niiiii?!?!??!??!??!

Sjunger en sång så länge...

"Det var en kyckling som hette Gullefjun, han skulle ut och gå på promenaaaaaad. Och solen lyste och gräset lockadeeeeee och hela världen var så hjärtans glaaaaaaaaaaad!"

*gungar katatoniskt i ett hörn medans jag sjunger* *välte... får börja om*

"Det var en kyckling som hette Gullefjun, han skulle ut och gå på promenaaaaaad. Och solen lyste och gräset lockadeeeeee och hela världen var så hjärtans glaaaaaaaaaaad!"

*satte mig på en humla när jag satte mig upp igen! Humlan ser sur ut. Säkert för att jag sjöng gällt och falskt. JÄVLA surkart! (ger humlan fingret)*

Får jag spela golf nu? Kan vi gå nu?? (Tomas och hans bror är så SEGA!!!)

Puss och kram i det fina vädret!!

• Chippie

Hej på er! Nu har vi spelat golf igen! Gick inte alls bra men det var ju fint väder så det var kul ändå!

Ja visst var sången fin Sanna! Kommer aldrig ihåg hela texten så ni får hålla till godo med 1a versen. hehehehe...

• Chippie

Hej på er! Hur mår ni? Vad gör ni? Jag har druckit rödvin ikväll. Gott!!

Smulis hur e det med dig? Var länge sen vi hörde från dig känns det som. Du försvann från MSN också ju. Är du ok?!

KRAM och PUSS på er!

• Chippie

Heeeeeeej Sanna! Saknat dig! Jag vet hur det är med föräldrar... Min mamma är min bästa vän men det finns heller ingen jag kan bli så irriterad på!

Smulis var är du??? Saknar dig massor! Blir lite orolig nästan!

Jag mår lite skumt. Molvärk i magen. Är på dag 22. Fick spottings på dag 22 förra månaden och mens dag 26. Superkort cykel alltså. Verkar ju som om det är på g nu med med tanke på värken. Dock kom "torra dagarna" inte förrän igår. Alltså på dag 21. Känns LITE sent att ha ÄL dag 20-21 tycker jag... Inte direkt torr nu heller egentligen men det är som det är. Kanske inte hade ÄL alls den här månaden...

Säger som du Sannis. Vill inte tänka på det! Men hur lätt är det...

Sista veckan på semestern började idag. HEMSKT!!!!!!!!!! Vill inte till jobbet sen. Börjar fan nästan lipa av tanken...

Kram och pöss!

Svar på tråden Kämpartjejerna! Världens goaste tjejer! Pöss!