Inlägg från: Chippie |Visa alla inlägg
  • Chippie

Kämpartjejerna! Världens goaste tjejer! Pöss!

Har haft 3 veckor av 4 nu. Sen ska vi utomlands, förhoppningsvis Turkiet, i september. Blir typ vår 1-årsbröllopsdagsresa!

• Chippie

Du FÅR hoppas det Sannis. Det hoppas faktiskt jag också.

Vi har just sett på Jurassic Park på TV. Den är inte så dålig egentligen men det är ju så fiktivt att man får magsår. Hahaha!!

Vad gör ni då? Jag har ågren över att det bara är 6 dagar kvar på semestern... UUUUUUUSCH!!

• Chippie

Åh gumman! Jag vet hur du känner! Nästan ALLA mina kläder spänner och sitter skitfult nu. Fan vad trist! Ibland blir det nästan bättre av att gråta en stund tycker jag så jag rekommenderar det. *kramas massa*

MEN!! Tänk om du plussar! Några symptom?! I mitt fall lipar jag eller blir skitförbannad för ALLT. Och (jag ber om ursäkt nu) min mage är HELT ur spel! Har varit nästintill magsjuk två nätter, men "frisk" på dagen. På dagarna är jag så luftfylld så jag nästan lyfter... Misstänker dock att jag har sån ågren inför att börja jobba att det är det som fått mig att må så här...

KRAAAAAM!!

• Chippie

Men neeeej! Det behöver inte alls vara så gumman! Om du varit på gynundersökning under dessa 6 år så skulle dom sett det på VUL! För du har väl fått VUL gjort på dina undersökningar?! Finns massor av orsaker till dina symptom. Jag har spottings, riklig mens, staaaark smärta osv men jag har inte Endometrios!

Men jag FÖRSTÅR verkligen att du är rädd och ledsen! Jättebra att du får komma redan på måndag!! Åh vad jag lider med dig!! Önskar jag kunde åka till Helsingfors och krama dig på riktigt!!! Jag ska hålla alla tummar och tår på måndag!

KRAAAAAAAMAR!!!!!!!!!

• Chippie

Hej på er!

Skönt att höra från dig Smulan! Bilen är ju superfin! Förstår att du är lycklig!

Håller alla tummar i världen för dig imorgon Sanna! Jag vägrar tro att det är nåt fel på dig!

Fan då Störtan! Vad har vi sagt om det där?!

Själv har jag räknat efter och insett att vi nu bara var på försök 9 och inte 10. Jag är också på dag 28 idag och mina 4-5 dagars spottings har inte ens börjat. Testade i förrgår på dag 26 (eftersom Johanna tjatade så mycket på MSN ) men det var såklart minus. Nu är jag sur för att mensen inte kommer eftersom det då kommer betyda att mensen efter denna kommer under vår Turkietvecka i september. FAN!! Har molvärk til och från men är annars symptomfri. Brösten har inte börjat ömma än inför mensen. Så det lär vara långt kvar... SUCK!

• Chippie

Hej Sannis! Men nu e jag inte med. Har ni fått bekräftat att det är nåt fel alltså?? Endometrios eller? Eller skickar dem en vidare tidigare i Finland än i Sverige? Fast det har ju gått 10 månader så... Skönt ändå att ni får hjälp!! Men jag förstår verkligen att det känns skitjobbigt. Men det kan ju också vara så att du kan slappna av mer nu och det sker av sig självt! Håller alla tummar!

KRAMAR!!

• Chippie

Jag har fått mens! MEN!!! Det verkar som om det bara var 1 endaste liten dags spottings mot tidigare 4-5! HURRA!!!!!!!!!

• Chippie

Ja det är ju inte skoj att få mensen. IGEN. Men det känns ändå helt ok eftersom det var så lite spottings och så. Sen har jag ju räknat fel. (Kommer inte ihåg om jag skrev det innan) Vi var bara på försök 9 nu och vi har ganska säkert missat MINST 3 förmodligen fler ÄL då jag räknade spottings som mens. Borde ha träffat fel på ca 5 dagar. Så jag räknar med att detta var 5e eller möjligen 6e riktiga försöket. Känns MYCKET bättre nu när jag kommit på det! Sen har ju såklart tiden gått i alla fall men det är kanske inget fel i alla fall.

Skit med nackspärr! *kramar*

• Chippie

Åh vad härligt Norpis! Vad glad jag blir för din skull! Eller er skull ska jag säga såklart!

• Chippie

Jaha då vet jag vad ja kommer vakna med imorrn då... Är det tillräckligt allvarligt för att jag ska slippa gå till jobbet?

Svar på tråden Kämpartjejerna! Världens goaste tjejer! Pöss!