Klia sig på Pungen
Jag är nyfiken på hur det är med pungkliandet hemma hos er.
Hur gör er man/sambo ?
Jag är nyfiken på hur det är med pungkliandet hemma hos er.
Hur gör er man/sambo ?
Detta ska bli intressant
Om sambon vill kolla så att grejerna sitter kvar så gör han det öppet När vi är hemma alltså! Vi är inte så diskreta av oss här hemma. Kliar det så kliar det och då måste man ju klia. Jag kliar mig på muffen och han kliar sig.. Fast det är ju roligare om han kliar på mig ...
Vi har inga barn så det är ingen som stör sig..
Jag kan ju säga att sambon inte tar sig på pungen ideligen, det är ingen Al Bundy look-a-like som jag bor med. Utan jag menar enbart om det kliar ibland.
Aldrig, vad jag har sett. Men det alternativet fanns inte med.
Äh, han GÖR det säkert. Men han är väl VÄLDIGT diskret... (fast jag röstade inte ändå, för säkerhets skull)
Vad är det som kliar egentligen????Finns det inga kuser på trumpeten så fattar jag inte vad det är som ständigt kliar på en pung???????
Det klibbar väl o har sig när dom svettas. Sen kan det nog klia rejält om dom dessutom rakat pungen :D
Lite diskret ännu. Vi har bara träffats några månader. Min son däremot är inte det minsta diskret och det håller på att reta mig till vansinne...
Ärligt talat så hatar jag när jag har ngt viktigt att prata med gubben om så står han där bredbent med bägge händer innanför kallingarna och river. Det går väl inte och vara alvarlig då
Var o närsomhelst...
Hmm diskretion?? Vad e det....det kan han inte ens stava till..precis som allt annat jag irriterar mig på att han gör...
Tror nog att många har med Al Bundy att göra med..o ja Al Bandy e ingen jag gillar..*usch*..
Kan inte svara för jag har aldrig sett min make göra det så om han gör det så gör han det väldigt diskret.
haha speciellt framför TV:n
Diskret, för jag har nog aldrig sett honom göra det som jag kan komma på iaf.