• Bishopfinger

Klia sig på Pungen

Jag är nyfiken på hur det är med pungkliandet hemma hos er. Hur gör er man/sambo ?

Barfota utan strumpor och skor...
  • Svar på tråden Klia sig på Pungen
  • Bishopfinger

Detta ska bli intressant

• Atamon

Om sambon vill kolla så att grejerna sitter kvar så gör han det öppet När vi är hemma alltså! Vi är inte så diskreta av oss här hemma. Kliar det så kliar det och då måste man ju klia. Jag kliar mig på muffen och han kliar sig.. Fast det är ju roligare om han kliar på mig ...

• Bishopfinger
    Atamon skrev 2007-07-29 17:52:18 följande:
    Om sambon vill kolla så att grejerna sitter kvar så gör han det öppet När vi är hemma alltså! Vi är inte så diskreta av oss här hemma. Kliar det så kliar det och då måste man ju klia. Jag kliar mig på muffen och han kliar sig.. Fast det är ju roligare om han kliar på mig ...
    Hahaha! Ja visst blir det roligare. Gör ni det även inför barnen?
  • Bishopfinger
    Bishopfinger skrev 2007-07-29 17:58:27 följande:
    Hahaha! Ja visst blir det roligare. Gör ni det även inför barnen?
    hmm hur lät det där Jag menade förstår enskilda kliandet... Jag har en tonårdotter som blir mkt störd på min sambo
  • Atamon

Vi har inga barn så det är ingen som stör sig..
    Jag kan ju säga att sambon inte tar sig på pungen ideligen, det är ingen Al Bundy look-a-like som jag bor med. Utan jag menar enbart om det kliar ibland.

Bishopfinger skrev 2007-07-29 18:06:00 följande:
    hmm hur lät det där Jag menade förstår enskilda kliandet... Jag har en tonårdotter som blir mkt störd på min sambo
  • Bishopfinger
    Atamon skrev 2007-07-29 18:23:14 följande:
    Vi har inga barn så det är ingen som stör sig.. Jag kan ju säga att sambon inte tar sig på pungen ideligen, det är ingen Al Bundy look-a-like som jag bor med. Utan jag menar enbart om det kliar ibland.
    Min är en Al Bundy
  • glasbubblan

Aldrig, vad jag har sett. Men det alternativet fanns inte med.

• Kaxmaja
    Bishopfinger skrev 2007-07-29 18:30:56 följande:
    Min är en Al Bundy
    Min oxå. Sitter alltid i soffan med handen innanför byxorna.
    ♥♥♥♥Lyckliga oss♥♥♥♥
  • Bishopfinger
    glasbubblan skrev 2007-07-29 18:32:43 följande:
    Aldrig, vad jag har sett. Men det alternativet fanns inte med.
    hmmm jag såg att den fattades Vilken miss!! Trodde väl att alla gjorde det
  • glasbubblan

Äh, han GÖR det säkert. Men han är väl VÄLDIGT diskret... (fast jag röstade inte ändå, för säkerhets skull)

Bishopfinger skrev 2007-07-29 18:36:12 följande:
    hmmm jag såg att den fattades Vilken miss!! Trodde väl att alla gjorde det
  • bedasplace

Vad är det som kliar egentligen????Finns det inga kuser på trumpeten så fattar jag inte vad det är som ständigt kliar på en pung???????

• evelina81

Det klibbar väl o har sig när dom svettas. Sen kan det nog klia rejält om dom dessutom rakat pungen :D

• Majakattan

Lite diskret ännu. Vi har bara träffats några månader. Min son däremot är inte det minsta diskret och det håller på att reta mig till vansinne...

• Bishopfinger

Ärligt talat så hatar jag när jag har ngt viktigt att prata med gubben om så står han där bredbent med bägge händer innanför kallingarna och river. Det går väl inte och vara alvarlig då

• jonna13

Var o närsomhelst...

♥Emil & Hilda♥
  • Bishopfinger
    Majakattan skrev 2007-07-29 21:40:05 följande:
    Lite diskret ännu. Vi har bara träffats några månader. Min son däremot är inte det minsta diskret och det håller på att reta mig till vansinne...
    sonen är ursäktad. Hoppas du kan uppfostra  honom att sluta
  • BeataBus

Hmm diskretion?? Vad e det....det kan han inte ens stava till..precis som allt annat jag irriterar mig på att han gör...

Tror nog att många har med Al Bundy att göra med..o ja Al Bandy e ingen jag gillar..*usch*..

Äkta Svamlare ©
  • Cecese

Kan inte svara för jag har aldrig sett min make göra det så om han gör det så gör han det väldigt diskret.

• ruskprickbenja

haha speciellt framför TV:n

• Asereht

Diskret, för jag har nog aldrig sett honom göra det som jag kan komma på iaf.

♥ Grabbarna Bus och Syrrans Mamma ♥
Svar på tråden Klia sig på Pungen