Inlägg från: BimBim o Knorrans Mamma |Visa alla inlägg
  • BimBim o Knorrans Mamma

Män som hatar handla kläder - finns ni fortfarande???

AnneSophie skrev 2007-07-29 22:36:08 följande:
    Alltså....jag (all woman) är ingen shoppare så fanken vet om det egentligen hänger samman med könet. Visst, jag köper kläder men jag tycker att det är rätt tråkigt. Men man måste ju. Ofta får jag ett ryck och handlar massor av kläder under en kortare period för hutlöst mycket pengar bara för att sen slippa handla mer på ett tag.Maken därimot...oh la la.  Han handlar kläder ofta. Och han har mycket bra smak. Min absoluta mardröm hade varit om maken hade hatat att köpa nya kläder eller klä sig snyggt och endast gått omkring i svarta t-shirts med något hårdrockstema samt tränings/joggingbyxor.
    Hahahahahaha!!! Min man går alltid klädd sådär som du beskrev dn mardröm
    Eller ja inte om vi ska bort eller till san eller nåt. men hemma oc i mataffären o så Själv går jag mest klädd i träningsbrallor jag med. Så ska inte klaga
    Men så bor vi på vichan med.
    (¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)

Sorry för alla missade bokstäver. Tagentbordsfan!!!! Men du fattade nog

AnneSophie skrev 2007-07-29 22:44:15 följande:
    Jag fattade. He he....tur att smaken är olika.
    Haha.. Jo fast det handlar nog mer om lathet och bekvämlighet än om smak Tack o lov. För det är inte"snyggt" i våra ögon. bara så ingen tror det haha

Gillar fkt inte heller att handla kläder.
    Eller jo om juag går själv. För då går jag in i de affärer jag ska. Kollar ut lite kläder. Provar IBLAND om det inte är mkt folk. Annars provar jag allt hemma och lämnar tbx om det inte passar.
    Men jag HATAR att gå timme ut och timme in. Som jag går aldrig med min väninna längre,. Hon kan fan prova ett par Jeans i en timme och ändå inte köpa dem tillslut! *suck*

Tydligen inte

Blueblood skrev 2007-07-31 01:06:32 följande:
    BimBim: Velighet suger. Det håller jag med om. Alltså man ser ju och känner direkt om något funkar eller inte. Man provar inte i en timme.Fast vissa kanske inte har den visuella begåvningen att de kan se saker och ting i huudet redan innan de går och handlar?
Svar på tråden Män som hatar handla kläder - finns ni fortfarande???