Hej Copy Cat. Jag har samma problem. Efter fyra års försök har vi blivit gravida 4 ggr och samtliga har slutat i mf, eller rättare sagt tre av dem i ma (missed abortion). Graviditeterna har förmodligen stannat av i v.6-8 samtliga ggr. Har idag blivit skrapad efter senaste missfallet. Det var 1,5 år sedan jag var gravid före detta mf och blev troligtvis gravid denna gång tack vare akupunktur. Akupunktören sa att jag hade dålig energi/dåligt blodflöde till livmoder och njurar och att det var det som ställde till det. Jag blev gravid månaden efter jag började med nålarna! Nu gick det som sagt var inte så bra, men jag tror att min kropp inte producerar tillräckligt med gulkroppshormon pga av för tunn livmoderslemhinna (vilket också gör det svårare att bli gravid då ägget inte fäster vid för tunn slemhinna). Så inför nästa graviditet ska jag ta hälsokostpreparatet Membrasin som stärker slemhinnor i kroppen. Jag ska dessutom ta naturligt progesteron f o m äl fram till v.12 och gå på akupunktur. Vet inte om man ska fortsätta med nålar om man är gravid. Har också hört olika om detta. Min akupunktör tycker inte det i alla fall.
Hoppas att du blev hjälpt av detta och lycka till/Ankan