• Jazmina

Piercing, växer hålet igen?

Är det någon som har piercad navel som var tvungen att ta ut smycket under graviditeten? Växte hålet igen eller var det bara att sätta i smycket igen när magen försvann?

• Svar på tråden Piercing, växer hålet igen?
  • Lisapunktse

Jag tog ut min i vecka..25 tror jag, hade inte i något på ett år, och nej mitt växte inte igen. :)
    Men jag talar inte för alla :D

• Jazmina

Oh vad skönt o höra. Då hoppas jag att jag har samma tur. Slipper gärna göra om det då jag är rädd för nålar =)

• Chewie

Jag tog ur min piercing i v.29 och det växte igen.. Men jag tror de flesta inte gör det, inte om de läkt ordentligt.. Mitt var 2år gammalt men hade nog inte läkt riktigt ändå, krånglade lite.

• trollkarl

det skall växa igen om man har bra läkkött.. men det är från person till person det där... mitt hål i tungan växer inte igen faktsikt...

• Jazmina

hmm..min är oxå ganska exakt 2år. Men den är nog läkt vid det här laget. Hur kan det inte läka på så länge? :O

• Malllis

Jag tog ur min piercing i läppen för ca 1 år sedan, och det hålet har fortfarande inte läkt helt. På insidan är det borta, men inte på utsidan.

• Lisapunktse

Nej mitt läkte inte förrän efter 1år, det blir väl så för man pillar på det knske och för in nya bakterier, osv.

• Lisapunktse

Malllis
    Får du igenom ett smycke?

• Malllis

Nej, som sagt, på insidan har det läkt, men inte på utsidan. Skulle jag prova, så får jag in smycket en bit, men inte hela vägen genom läppen.

• LyNxQ

Jag hade haft min piercing i naveln i lite mer än 5år innan jag tog ut den (i v.25 cirka)
    Hade ingen smycke i på ytterligare 1,5år men då fick jag ett ryck och ville testa igen. Staven fick jag inte i, däremot en tunnare ringm helt utan problem

Svar på tråden Piercing, växer hålet igen?