Piercing, växer hålet igen?
Är det någon som har piercad navel som var tvungen att ta ut smycket under graviditeten? Växte hålet igen eller var det bara att sätta i smycket igen när magen försvann?
Är det någon som har piercad navel som var tvungen att ta ut smycket under graviditeten? Växte hålet igen eller var det bara att sätta i smycket igen när magen försvann?
Trollkar: Nje, jag har slängt smyckena. Lessnade på den.
Jag tog ut min piercing i naveln redan runt vecka 12 skulle jag tro att det va. Tänkte att jag aldrig mer skulle ha nåt smycke i så det spelade ingen roll om det växte igen. Fick ett ryck när Ebba va några veckor gammal och kom på att jag skulle testa sätta i ett smycke. Det gick galant och sen dess har jag haft kvar det ![]()
Jag älskar min piercing så jag hoppas verkligen den inte läker igen. I värsta fall får jag ta om hålet.
Jag tog ur min runt V 32, och borde gjort det tidigare för nu hänger det som en skinnflärp typ, ser inte roligt ut.
Jag var tvungen att ta ut mitt smycke kring vecka 30 och sen tryckte jag igenom smycket en gång varje dag i hålet för att den inte skulle växa igen. Gör så för då växer den inte igen.
Nu har jag inte haft nån piercing annat än i ena näsvingen och efter att jag haft denna piercing i ca ett år drygt så var jag utan en natt.
Fick inte in mitt smycke på morgonen!!
Sedan dess har jag aldrig fått in nått! Det är totalläkt! Trodde inte det kunde gå så fort faktiskt!
Jag hade piercing i naveln innan min graviditet, minns dock inte när jag tog bort mitt smycke. Men i takt med att magen växte så sprack liksom huden vid hålet... Har det fortfarande så, lär ju aldrig försvinna. O hålet är borta!
på mig har det växt igen på insidan men inte utsidan, hålet syns fortfarande men jag har inte provat om det går att få igenom en ring...det var ca 6 år sen jag tog ut den..
Har inte läst inläggen bara TS, men du behöver inte ta ut piercingen om du inte vill . Blir den tajt och obekväm så finns det speciella piercing stavar för gravis magar... det hade jag
gravidmagar skulle det stå
inte läst allt.. men säger som ovan. du behöver inte ta ur den alls om du inte vill.. gjorde inte någon av gångerna..