Tips mot svullnad vid PMS
Hej
jag undrar om någon vet om det finns något man kan ta mot svullnad i kroppen när man ska ha menstruation. Känner mig som en ballong!!!
tack på förhand
Hej
jag undrar om någon vet om det finns något man kan ta mot svullnad i kroppen när man ska ha menstruation. Känner mig som en ballong!!!
tack på förhand
Har inga tips, bara medkänsla. :) Folk tror jag är gravid varenda gång jag skall ha mens. Hemskt!!!
TS, Kan bara instämma i mbs inlägg! Tyvärr! Har det så in i just nu! Plågsamt att visa mig ute! men vattendrivande säger de ju ska vara bra. har inte testat, men finns att köpa receptfritt på apoteket. Kanske tar bort den jävulska tunghetskänslan en aning?
Har prövat naturliga vätskedrivande, som t.ex rabarbersaft och fläderblomssaft, inget har funkat för mig, men kanske kan vara värt att prova något "starkare".
Mab och TS; ja kanske värt tt prova apotekets vätskedrivande..Ren lathet har jort att jag inte testat. Har dessutom en grymt jobbig PMS med humörsvängningar och hela middevippen, ni också kanske? Finns ju bra naturmedel (Femal balans tror jag det heter) mot sånt också, har jag fått tips om. Lta jag ha aldrig testat.
Köpte PMS tabletter på nåt naturapotek förra året!! fungerade hur bra som helst... Kan bara inte komma ihåg vad dom hette.. Men dyra var dom..
Stavar som jag vet ej vad ikväll! (PMS:en kanske?) Mab, gjort, lita - skulle det ju vara!
Idaaa1982; Kan det varit Femal?
Hmmm... ja det kanske det var... Ett rosa paket tror jag det var.. eller nej, rött var det med vita bokstäver
Måste erkänna att PMS tid vill ingen vara i närheten av mig... Allra minst jag! :)
Det värsta med naturmedel, i alla fall de jag tittat på, är att de är så dyra och man skall ta så mycket, vilket inte direkt minskar kostnaden. Jag kanske är snål, men ingen vågar ju klaga på mitt humör... :)
Tyckte oxå det var förjävligt att tabletterna var så dyra och man skulle ta så många.. Men till slut gav jag upp å testade.. å det var värt varenda krona kan jag säga..