Var hittar man stora loppis i Skåne?
Jag skulle vilja gå på loppis. Inte såna små garageloppis utan lite större, i Skåne. Var hittar man det? Finns det några nu?
Tacksam för alla tips
Jag skulle vilja gå på loppis. Inte såna små garageloppis utan lite större, i Skåne. Var hittar man det? Finns det några nu?
Tacksam för alla tips
I Lövestad finns ett gammalt ålderdomshem ombyggt till ett stort loppis/ antikaffär. Där finns allt möjligt. Det är verkligen värt ett besök. Vi hittade en jättefin lampa bakom ett bord i en garderob!
Aha! Tack för tipset! Hur har dom öppet, vet du det?
Jag har ingen aning. Tyvärr...
Okej, ingen fara
Fler tips?
Jag är oxå en loppisräv. Att gå på loppis är mitt stora sommarnöje.
Mitt tips är att titta i lördag och söndags tidningarna efter annonser om loppisar.
Lycka till med fynden!
I Tyringe så finns Förmedlingscentralen som har både nytt och gammalt i en salig röra.
Tack för tipsen
Jag hittade tillslut till det där stället i Lövestad, men där fanns mest skräp tyckte jag...till överpriser Så jag letar vidare..
Loppisvaruhuset i Ekeby är både prisvärt och välorganiserat
På lördag är det loppis i löberöd kl 12 på idrottsplatsen.
den 17 börjar malmöfestivalen, då är det et stort barnloppis en dag...(fast jag har inte kollat om det är iår..kan kolla tidningen sen.)
Det har varit det innan iallafall...
Lite svävande nu men...
På västra sidan nånstans så finns det en by som heter Ask och där finns det en loppis driven av en hjälporganisation (Emmaus kanske). Iaf så har de bra priser eftersom de inte har ngt vinstintresse. Har köpt en hel del böcker där (20 kr st) och gamla uppläggningsfat för en billig peng.
Är dock lite osäker på det just var i Ask, det var inte jag som körde...
Hittade denna sidan när jag var ute och surfade runt lite i eftermiddags.
loppisar2003.homestead.com/