Inlägg från: Hs Bobbo |Visa alla inlägg
  • Hs Bobbo

Novemberföräldrar 2007 i Stockholm (fikagrupp)

Lägger genast till i favoriter! Kan man lägga till ålder på oss...? Om inte ni vill det, ta bort bara!

FIKALISTA NOVEMBERFÖRÄLDRAR 2007 I STHLM 

Signatur        Bor                  BF         Detta är barn nr     Ålder 
    Hugos mum    Bandhagen        10 nov        2
    Hs Bobbo       Järfälla              2 nov          1                                  34

• Hs Bobbo

Hoppsan - det var jag som kastade ut dig - eller vi råkade lägga in oss samtidigt o sen var det "min" lista som uppdaterades.... sorry Generad

• Hs Bobbo
     FIKALISTA NOVEMBERFÖRÄLDRAR 2007 I STHLM 

Signatur        Bor                  BF         Detta är barn nr
         Ålder (frivilligt)
    Hugos mum    Bandhagen        10 Nov        2                                  37
    Synthetic        Haninge            21 Nov        2                                  24
    Hs Bobbo        Järfälla              2 Nov         1                                  34
    Smissen         Järfälla             29 Okt         4                                  27
    Noodle           Sollentuna          6 Dec         2                                  28
    Buffa             Solna                27 okt         4                                  31
    Umbro           Södertälje         18 nov         6                                 34 
    Pilea              HammarbySj     18nov         2                                  26 (snart 27)
  • Hs Bobbo

Ojdå, helg... hm inte så bra för mig heller även fast jag ej har barn. Men jag har en häst o en båt! Där läggs tiden på helgerna om de är fina.

I alla fall, jag skriver inte upp mig på nån dag utan tror jag kan de flesta. Jag kollar på den/de dagar ni bestämmer o ser då om jag kan haka på!

• Hs Bobbo
    lillaplupp skrev 2007-08-10 15:26:42 följande:
    det låter som en bra idé med fika den 1/9 och 30/9. och vi tar bara med mammor denna gång :) som sagt när vi alla är barnlediga kna mna ju fika när som.. ska kollain hemsidan till me&i, låter intressant...Och jag håller med om er diskussion om ålder.. man är inte äldre än vad mna gör sig till. fast mer erfarenhet har man ju...av livet!
    ...hoppas man ännu har ork också....
  • Hs Bobbo
    synthetic skrev 2007-09-03 15:11:00 följande:
    Hihi så ni planerar..Men bobbo.. nu får du sluta vara upptagen Klart vi kan ses två helger i rad?Säg till om vi ska ta lördag i stället för söndag hos mig om fler kan då Tex bobbosen Jag är hemma vardagar dagtid om nån vill roa sig med mig
    Jag vet.... helgerna är sällan bra för mig. Alltid nåt planerat. Just denna har vi konferens fre-lör och sen skall jag och maken på återträff för vårt trainee-gäng, tioårsjubileum i år o vi har hittills träffats varje år. Så sen var den helgen över!! Så, lördagen hade inte förenklat nåt för mig - men tack för tanken!!
Svar på tråden Novemberföräldrar 2007 i Stockholm (fikagrupp)