Inlägg från: imperia72 |Visa alla inlägg
  • imperia72

Novemberföräldrar 2007 i Stockholm (fikagrupp)

FIKALISTA NOVEMBERFÖRÄLDRAR 2007 I STHLM 
    Signatur          Bor                     BF         Barn nr     Ålder          Namn
    Hugos mum      Bandhagen           10 Nov         2                     37            Anna
    Synthetic          Haninge               21 Nov         2                     24            Caroline
    Hs Bobbo          Järfälla                 2 Nov          1                     34            Anne
    Smissen           Järfälla                 29 Okt         4   väldigt snart 27            Jenny
    Noodle             Sollentuna             6 Dec          2                     28            Tove
    Buffa               Solna                    27 okt          4                     31            Julia
    Umbro             Södertälje             18 nov         6                     34            Ulrika
    Pilea                Hammarby Sj        18 nov         2             snart 27           Carolina 
    Waldenryd       Södertälje/Järna     7 nov          1                     23            Madde
    Skydiver          Sollentuna             30 nov        2+3                  32           Jessica
    Andrea             Hagsätra               13 nov         1                     24           Andrea?
    hammarby        Globen                  30 okt         2                     36           Veronica
    TheCrimsonIdol Handen                 8 nov          1                     26            Belinda
    Sippan 81         Upplands Väsby     2 nov          1                     26            Jannica
    Sterna              Upplands Bro         5 nov          3                     33            Anne
    lillaplupp           Kristineberg          20 nov         1                     27            Linn
    Mysan80          Stockholm             27 nov         1                     26            Maria
    Dini                 Hammarby            13 nov         3                     23             Diana
    imperia72        Södertälje              21 nov         7                    35             Lotta 

• imperia72
    Hugos mum skrev 2007-08-19 10:16:32 följande:
    Uj va många vi har blivit. Va kul!!! He he man e äldst o ska ha sitt 2:a barn. Imperia som e 2:a e inne på sitt 7:e he he... Aningens efter... 7 barn imperia... my God!!
    Hmm jag har 3 bio och 3 bonusar, fanns ingen plats att skriva att de var bonusar, men jag räknar dem till min barnaskara med så jag ville inte skriva 3 Glad

Jag hade tur de är tonåringar så de är väldigt själv gåeende, men vi har fem tonårstjejer och det är inte sååå himmlans lätt jämmt, tusan vilket liv det kan vara på dem ibland, tur att de är så söta oftast
  • imperia72
    hammarby skrev 2007-08-22 16:42:52 följande:
    Pilea..Vi kan ju komma hem till dig istället kanske?? Haha!
    Haha fy vad snäl du var, vi kan ju ta med oss kaffet så behöver hon bara stå för det hembakade Skrattande

Pilea hoppas allt går bra för dig och att du inte är öppen nåt än.
  • imperia72
    Andrea skrev 2007-08-23 07:43:59 följande:
     Haha så en kompis släkting till min kompis som var nyförlöst och ville vara hemma ifred och lukta på bebis. Tyckte hon skulle stå för hembakat när dom kom. Fuck you sa hon och la på luren Helt rätt!
    Hua det skulle jag med ha gjort.
    Vi löste det på det sättet att de som ville se minstingen när hon kom fick göra det på BB sen fick bara mor och farföräldrar komma hem till oss den första månaden, sen bjöd jag hem vänner som jag kännde att jag orkade med. fräkt kanske men det var skönt för oss.
  • imperia72

Jag blir så jäkla dålig när jag är gravid så jag orkar inte hålla på och baka innan heller, fast när jag inte är gravid så är jag en riktig bull mamma Glad älskar att laga mat och baka.

• imperia72
    synthetic skrev 2007-08-31 19:56:19 följande:
    Haha du och jag får bomba tråden med inlägg medans alla andra är ute och äter sig feta på kakor
    Nej kom du endå, vi andra kommer att ta väl hand om dig jag lovar
  • imperia72
    synthetic skrev 2007-08-31 20:03:35 följande:
    Eller hur! Ni kommer mobba mig!
    Va vem har svallrat, de lovade att vi skulle vara tysta enda tills du kom dit
    Nej då vi är såå snälla, jag är dessutom i ganska dålig form så när jag väl har kommit dit så kommer jag vara så trött så jag sommnar, så jag kommer vara snäll
  • imperia72

Hallå jag vill också tacka för en trevlig eftermiddag, var kul att se er alla, tror jag har lite kol på vem som är vem nu

• imperia72
    Hugos mum skrev 2007-09-01 21:21:34 följande:
    Tack för idag tjejer. Plutten har precis somnat o karln sitter hos grannen o pimplar i sig sin sista Whisky. Har lagt in bilderna i galleriet. Ni får själva lista ut under vilken mapp.. Tyvärr saknar vi ju några på bild då man tankspridd som man e inte kom på att ta kort förrän för sent... Hmmm...Måste säga att ni var trevliga allihop....faktiskt...he he
    Hmm tydligen inte jag, får inte komma in till din press, jag som försökte visa min trevligast sida OskyldigSkrattande  (släpp in mig snälla )
  • imperia72
    FIKATRÄFF september 2007

Plats: Teaterbaren , Kulturhuset (plan 2)
    Söndag 30/9 kl 14.00
    (Hugos mum, Waldenryd, Noodle, Umbro, Smissen, Andrea, synthetic, hammarby, Pilea, Buffa, Sippan81, Hs Bobbo, TheCrimsonIdol, Sterna, lillaplupp, Stella07, imperia72)
  • imperia72

Jag åker gärna till Haninge jag med, där är det fint

Knytkalas hos synthetic:
    23/9 Kl 13.00

Pilea - chokladbollar
    noodle - kolakakor
    Imperia72 - blåbärsmuffins

• imperia72

Åhh mit gammla hak låg i Handen (i haninge) när jag var ung, gammla kära Ultrakåken, var ett jätte roligt ställe för oss som var punkisar på 80 talet, massor av bra musik och trevligt folk, men det blev tyvärr rivet hepp -88, tusan vad gammal man är som kommer ihåg saker som hände på den tiden GeneradSkrattande

• imperia72

Herre gud vad vi ska äta, men det är bra då kan vi att vara kvar länge utan att Synthetic kan kasta ut oss Flört
    Jag vet aldrig vad jag vill dricka det är olika från dag till dag så om jag vill ha nåt annat än vatten så kan jag ta med mig det själv Glad

• imperia72
    synthetic skrev 2007-09-09 16:13:25 följande:
    OBS: Vi har inte flyttat in färdigt så förvänta er inte lyx här Vi saknar hälften av alla möbler vi vill ha osv haha
    Otusan och jag som tycker att sånt är så viktigt...haha ni skulle se hur det ser ut hemma hos mig, jag har aldrig varit nån inredningsintresserad, jag tar det som är praktiskt och som inte kostar en förmögen het så om ni tycker sånt är viktigt så får ni aldrig komma hem till mig
    Hem till Umbro kan vi åka, hennes hem är underbart, ser ut som om det är taget ur en inrednings tidning, önskar jag hade lite mer av hennes koll på såna saker
  • imperia72

Åhh vad jag skulle villja förja med er på torsdag men känner mig så satans trött hela tiden så jag orkar inte ta mig nånstans tror jagGråter
    Men om jag känner mig bättre/piggare så tänker jag våldsgästa er då får väl sitta vid nåt bord brevid efter som jag inte har skrivit upp mig på listan Flört

• imperia72

Happ så ringde BM i dag och sa att jag var tvungen att komma dit på torsdag och ta mer prover så jag kan inte komma även om jag skulle ha orkat, fan rentutsagt jag är så trött på att springa och lämna prover och mäta och ha mig hela tiden, ska dit i dag också vill inte, så ja nu känns det lite bättre när man har fått spy ut sig lite

Svar på tråden Novemberföräldrar 2007 i Stockholm (fikagrupp)