• Pilea

Novemberföräldrar 2007 i Stockholm (fikagrupp)

Vill också vara med på fikalistan

Kan någon lägga till mig på listan för det blir så fult eftersom jag inte är plusmedlem.

Pilea Hammarby Sjöstad 18nov 2 26 (snart 27)

• Pilea

Jag kan nog de flesta helger, några lördagar i början, de 2 första som inte funkar, men annars är det nog grönt. Orkar inte lägga in mig i listan, blir så fult också då jag inte är plusmedlem.

• Pilea

hammarby:
    Japp, precis! Tusen tack Kan hända att det blir någon ändring senare, men just nu tror jag att jag kan de övriga helgerna.

• Pilea

Får se om jag kan hänga med, beror lite på vad VUL visar på tisd så jag inte börjat öppna mig eller så. Inte för att det är någon större ansträngning att fika, men ev. att ta sig dit. Ja, vi får se helt enkelt. Vill jättegärna träffa alla, men samtidigt inte riskera något.

• Pilea

Hi, hi vad söta ni är. Hammarby du skulle må då va, nära och bra Får väl skylla på att jag bara har 4 platser vid köksbordet, men golvet kanske duger

Sterna:
    Tack, ja, lite tidigt är det allt så jag tar det så lugnt jag kan.

Waldenryd:
    Vet inte riktigt om risken är lika stor, men eftersom livmodertappen har börjat vidga sig redan och med tanke på min historik så måste jag ta det säkra före det osäkra. Inte helt lätt att ta det lugnt heller när man inte känner något särskilt, bara lite sammandragningar som är vanligt nu.

• Pilea

Det lutar åt att jag får stanna hemma imorgon, vågar inte riskera något. Följer gärna med vid någon senare träff när jag passerat v.30 med god marginal och framför allt sen när hon är född Måste ju ha någon att leka med sen när storebror är på dagis

• Pilea

Synthetic:
    Nej, du ska allt också hålla dig hemma och pilla dig i naveln Om jag inte får följa med och ha kul ska väl du inte heller få det

• Pilea

Synthetic:
    Jag kommer gärna och fikar hos dig om allt är lugnt med bebis i magen och så. Sambon min kanske kan skjutsa mig. Kan göra chokladbollar att ta med

• Pilea

Oj, vad vi ska svulla

Synthetic:
    Var i Haninge bor du, fast det kanske du inte vill skriva här kom jag på. Du kan ju meddela i inboxen.
    Jag är uppvuxen i Haninge + att jag jobbar där, på Hagagården, när jag inte är ledig förståss.

Svar på tråden Novemberföräldrar 2007 i Stockholm (fikagrupp)